Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Pyritie

Neuroleptyki mogą powodować zab. wzroku?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Biorę od 3 dni solian i zauważyłem, że szybko pogłębiła się wada krótkowidza. Jak załorzę okulary dla krótkowidza to obraz jest ostry. Więc wzrok mi się zepsuł czy to skutek uboczny solianu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Neuroleptyki faktycznie mogą pogarszać wzrok, ale jeśli lek i dawki są odpowiednio dobrane to raczej nie powinno być problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Biorę 600mg tej trucizny. CZasami na chwilę ostrość powraca. Boję się czy to może nie objaw SM !?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jeśli objawy ewidentnie pojawiły się po lekach, to raczej nie ma mowy o SM. A dawka jest dość duża, więc objawy uboczne już mogą dokuczać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy w ulotce przypadkiem nie pisze, że lek może powodować "zaburzenia akomodacji oka" <--- to jest tylko chwilowe pogorszenie wzroku i powinno minąć jak dłużej pobierzesz ten lek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Jeśli objawy ewidentnie pojawiły się po lekach
Krótkowzroczny byłem już przed lekami lecz była to mała wada. Po braniu leków znacząco się pogłębiła.

 

"zaburzenia akomodacji oka"
nie ma tego w ulotce :smile:

 

[Dodane po edycji:]

 

...no własnie tez zauważyłem że po solianie cos sie dzieje ze wzrokiem ;( ma sie wrazenie jak by sie gozej widziało ;(
mi po nim robi sie cos z oczami (ciezej skupic wzrok na np. tekscie, psuje

sie ostrosc widzenia i pojawia sie cos w rodzaju zeza/drzenia )

że gdy brałem Solian bardzo niewyraźnie widziłemże,

i przy innych lekach

UFF...

 

[Dodane po edycji:]

 

Ale to jest chwilowy skutek uboczny czy dopiero po odstawieniu leku minie? Nie wyobrażam sobie bycia ślepcem do następnej wizyty u psycha prawie za miesiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×