Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
the grove unlimited

Leki antydepresyjne a bóle i brak kondycji

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym podzielić się spostrzeżeniem, mianowicie po zażywaniu leków z grupy nowoczesnych antydepresantów /cipralex, efectin/ następują objawy uboczne takie jak: ból w kolanach, szybkie męczenie się uniemożliwiające normalne treningi, np bieganie, itp.

Jestem ciekawy, czy ktoś również ma takie doświadczenia przy tych lekach.

 

Mam wiele własnych doświadczeń z różnymi lekami, ale chciałbym wiedzieć, czy to są osobnicze odczucia i działania uboczne, czy też mają je inni.

Proszę o Wasze opinie i charakterystykę objawów ubocznych, szczególnie takich, po których wystąpieniu zdecydowaliście się na odstawienie leku. To po pierwsze.

 

Po drugie, czy po odstawieniu danych leków, zaczęliście brać inne, zamienniki, czy w ogóle zrezygnowaliście z leczenia takimi lekami.

Myślę, że taka dyskusja może wiele wyjaśnić oraz ukierunkować myślenie odnośnie sensowności używania tego typu leków w terapii. Cały czas mnie nurtuje pytanie, czy te leki nie są przepisywane poprzez nacisk koncernów i łapówki dawane lekarzom i instytucjom dopuszczającym te leki do obrotu. To druga kwestia i też jestem ciekawy, jak inni to widzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

the grove unlimited, nie tworz spiskow nt lekow. Ja biore zamiennik Effectinu i nie mam zadnych objawow ubocznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×