Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Honey_lady

METOPROLOL (Betaloc ZOK,Metocard ZK,Metoprolol VP,Beto ZK)

Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Czy ktoś z was brał lub bierze betablokery, np Betaloc? Jak na was działa? Jakie macie skutki uboczne? Ja biore małą dawke, zaledwie 12,5 raz dziennie, ale nie czuję sie po nim dobrze. Mimo, że fajnie obniża cisnienie ( nie za nisko) to ciągle mam uczucie suchych śluzówek w nosie i gardle ( uczucie pieczenia przy wdechu), zawroty głowy i bóle w klatce piersiowej. No i jestem po nim czerwona na twarzy. Napiszcie jak sie czujecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś brałam metoprolol to też jest betablocker, brałam go na kołatania serca i podwyższony puls. U mnie poza tym, ze wyeliminował te objawy chorobowe to w żaden inny sposób na mnie nie wpływał. Nie miałam żadnych skutkó ubocznych.

Może te zawroty głowy i inne to objawy chorobowe a nie po leku?

Może musisz zmienić na jakiś inny odpowiednik.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brałem Metocard i Betaloc i żadnych skutków ubocznych po nich nie miałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałam dziś z kardiolog, kazała odstawić ten Betaloc, powiedziała, że to może być po nim, ale niekoniecznie... sama juz nie wiem, bo nic innego narazie nie biorę. Mam wizytę w piatek, da mi coś innego. A może to są nowe objawy nerwicy? Mieliście coś takiego? Już nie mogę doczekać się rozpoczęcia psychoterapii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciągle mam uczucie suchych śluzówek w nosie i gardle ( uczucie pieczenia przy wdechu), zawroty głowy i bóle w klatce piersiowej.

To są klasyczne objawy nerwicy lękowej - miałam każdy z nich ale nie z powodu lekarstw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej ,ja biorę Betaloc Zok od 3 lat,po nim czuję się bardzo dobrze .Ja też myślałam ,że mam nerwicę jednak to zaburzenia lękowo depresyjne,dziś zaczynam brac Setaloft,ma mnie wyleczyć za kilka miesięcy i podobno nie będę musiała już nic innego zażywać .Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brałam kiedyś betaloc na moje kołatanie serca przy nerwicy,nie miałam żadnych skutków ubocznych ale też nic mi nie pomugł,lekarka psychiatra stwierdziła że jeżeli problemy z sercem mam przez nerwice to ten betaloc jest nie potrzebny i w tak młodym wieku nie ma po co to brać więc zaczełam brać paromerc na nerwice i magnez z potasem i tak po 8 miesiącach brania problemy z serduchem mineły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam ostatnio nadciśnienie, wczoraj wieczorem 150/85, tętno 102. Mój nowy lekarz mierzy mi ciśnienie na każdej wizycie, ale na razie myślał, że to przez leki. Po zmianie leków cisnienie takei samo. Poza tym przypomniało mi się, że moje ciśnienie nigdy nie spadało poniżej 140. Trzeba więc będzie chyba pomyśleć o betablokerach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaaa nie mogu - dostałem Metocard (to samo, co Betaloc) i ciśnienie i tętno mi spadły, ale nie przespałem całej nocy.

 

Mam dość :-|

 

[Dodane po edycji:]

 

EDIT - W ulotce bezsenność jest, ale w kategorii "rzadko", razem z sennością, depresją, wysypkami, kurczami mięśni i niewydolnością serca (na którą jest ten lek!)...

 

 

:hide:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio zaktualizowane

×