Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
jandep73

ZESPÓŁ SEROTONINOWY

Rekomendowane odpowiedzi

Od pół roku przyjmuję rexetin. Niestety ten lek nie działa na mnie w sposób zadowalający. Nie wpływa na napęd motoryczny (nic mi się nie chce), powracające "doły", brak ogólnego zadowolenia z siebie (a raczej bardzo zaniżona samoocena zwłaszcza podczas "przebywania w dołku").

 

Kiedyś zażywałem velafax i wszystko było ok. Zamierzam do niego wrócić, jednakże boję się zespołu serotoninowego.

 

Proszę o informację czy przerywając z marszu leczenie rexetinem (biorę 40 mg) i wdrażając velafax ryzykuję pojawieniem się wspomnianego zespołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Raczej nie, Velafax chyba słabiej od rexetinu wpływa na serotonine? Ja przeszedłem od razu z Asentry 100 mg na Lexapro 10 mg. A próbowałeś do Rexetinu brać Mianserynę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz smialo przechodizc, ZS prawie na pewno nie dostaniesz. Najlepiej by bylo jednak gdybys stopniowo zmniejszal dawke paroksetyny (rexetin) rownoczesnie wdrazajac coraz wieksza dawke wenlafaksyny (velafax).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety mianseryna strasznie mnie usypia. Nie mogę jej brać bo - przyjmując ją wieczorem - cały następny dzień śpię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×