Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
monikakoteluk

Mój mężczyzna ma problem ze wzwodem

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Mianowicie mój mężczyzna ma od jakiegos czasu problemy ze wzwodem. Ogólnie nie chce ze mną za bardzo o tym rozmawiać. ale ja po prostu widzę,ze coś nie jest tak. Kiedyś nie było problemów ze wzwodem Obecnie aby penis stanął musi sobie pomagać ręką a jak już stanie to szybko opada. Na przykład podczas seksu. Potem nie chce stanąć Im bardziej on się denerwuje tym penis coraz bardziej opada. Czyli normalnie takie błędne koło. Robił sobie jakiś czas temu badania bo miał badania pracownicze z pracy i wszystko jest niby ok. Zastanawiam się czy nie podsunać mu jakiegoś środka na erekcję. Co o tym sądzicie? Czy coś takiego może zdziałać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda kwestia porno i masturbacji? Być może w tym tkwi problem i potrzebny jest mu odwyk od tych spraw, aby móc lepiej skupić się na seksie z Tobą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podsuwaj mu żadnych środków na erekcję - bez konsultacji jego z lekarzem.Środki na erekcję to nie są zwykłe tabletki - mogą doprowadzić do różnych nieciekawych następstw.

Edytowane przez depresyjny86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×