Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Eve19

Sertralina (ZOTRAL) a miesiączka

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! 

 

Od jaki 3 miesięcy przyjmuję sertralinę, na początku była to najniższa dawka czyli 50mg, od ok 2 tygodni weszłam na dawkę 100mg. I tu pojawia się moje pytanie - do tej pory mój okres wyglądał normalnie i regularnie. Kilka dni temu miesiączka przyszła również w terminie, ale baardzo, bardzo skąpa. Czy może być to wynik leku? dodam, że mój poziom stresu oczywiście jest też niemały i dodatkowo wyskoczył mi półpasiec. Nie wiem czy dzwonić do lekarza z prośbą o zmniejszenie dawki ? Zdarzały u Was takie zawirowania miesiączki? 

 

Będę wdzięczna za Wasze odpowiedzi, oczywiście mój stres już level max 😕 (ciąże wykluczam)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×