Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Pawel.770

Zazywam propranolol, fluwoksamine i lurazydon - wypilem alkohol...

Rekomendowane odpowiedzi

Moze mi sie cos stac z medyczneo punktu widzenia? Podobno watroba sie uszkadza i nasilaja sie skutki uboczne lekow oraz moze byc grozny dla zycia skok cisnienia tetniczego oraz inne schorzenia serca... czy powinienem sie czegos obawiac? Wypilem z 2 szklanki wina... jednorazowo oczywiscie. Prosze o odpowiedz.

Edytowane przez Pawel.770

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×