Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
onamaga

Objawy somatyczne pomimo leków?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zastanawiam się jak to jest, czy biorąc leki mogę mieć nadal bóle somatyczne?

 

W dużym dołku (około 2 miesięcy temu) pojawiły się bóle brzucha pleców, wkręciłam sobie trzustkę. Zrobiłam podstawowe badania krwi, usg brzucha, które według lekarza sugerują, że jestem zdrowa.

Miesiąc temu psychiatra przpisał pramatis (escitalopram) 5mg. Po półtora tygodniu leków czułam się dobrze, bóle zniknęły (nie zwracałam na nie uwagi? nie pamiętam żeby mnie coś bolało). Potem półtora tygodnia temu pojawiły się sytuacje mocno stresowe i wszystkie bóle - brzuch plecy - wróciły ze zdwojoną siłą. Zgodnie z zaleceniem lekarza od tygodnia biorę 10 mg pramatisu, ale jakos specjalnej poprawy nie widzę. Owszem nie tracę oddechu, nie mam napadów strachu, ale ciągle i plecy i brzuch mnie pobolewają (szczególnie gdy myślę o tym heh).

 

Czy można sobie wmówić ból będąc na lekach? Pierwszy raz stosuję farmakologię i zupełnie nie wiem czego się spodziewać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×