Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Szymon1992

Mozarin 10 (1/4 tabletki) PYTANIE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam nerwicę lękową z atakami paniki. Psychiatra przepisał mi mozarin 10mg, dawka początkowa to 1/4 tabletki.

Wziąłem dzisiaj po śniadaniu pierwszą dawkę. Z początku było ok, ale po jakichś 3 godzinach... TRAGEDIA! lęki 3 razy mocniejsze, atak paniki, pojawiły się myśli samobójcze, uczucie, że zwaruje, leje się ze mnie strumieniami pot, okropne nudności, biegunki, ból głowy... Pytanie do tych, którzy się orientują ile taka mała dawka utrzymuje się w organiźmie? Nigdy więcej nie dotknę antydepresantów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że mój post nie ma na celu straszenia nikogo, ponieważ każdy inaczej reaguje na dany lek, także proszę się nie kierować moim postem w podejmowaniu decyzji o leczeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w dziale "leki" możesz przeczytać, że każde SSRI przez pierwsze dwa tygodnie powoduje pogorszenie objawów, a dopiero potem jest poprawa, chociaż trochę szybko, że dostałeś napadu już po pierwszej dawce. Wszystkie objawy które opisałeś to standard przy wchodzeniu na lek, oprócz oczywiście myśli samobójczych. Tego nie miałem i raczej nie powinno tak być. Radziłbym podejść do psychiatry jeszcze raz. A z farmakologii nie rezygnuj. Mimo początkowych dużych problemów te tabletki bardzo pomagają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×