Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
timesnewroman

Skutki uboczne - po jakim czasie?

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Spodziewam się, że skutki uboczne to coś, co pojawia się na początku leczenia, a potem znika i już nie wraca - ale może się mylę? Szczególnie interesuje mnie nasilenie depresji, myśli samobójczych itd., czyli jeśli to u Was wystąpiło, to po jakim czasie? Czy to możliwe, żeby przez cały pierwszy miesiąc wszystko było w porządku, a potem nagle zaczęło się pogorszenie jako efekt uboczny leku (który też zaraz minie)?

Moja sytuacja: przez miesiąc brałam 2x dziennie pregabalinę i 1x dziennie paroksetynę. Przed włączeniem leków miałam lepszy okres i ten pierwszy miesiąc też upłynął pięknie, byłam pełna energii i motywacji. Niespodziewanie nastąpiło u mnie dość drastyczne pogorszenie stanu, jakby pregabalina zupełnie przestała niwelować napięcie. Co do paroksetyny, to wiem, że jej antydepresyjne działanie mogło się jeszcze nawet nie zacząć, ale w pierwszych dwóch tygodniach przeszłam typowe uboki (zawroty głowy, nudności, odrealnienie, nic wielkiego), potem to minęło i sądziłam, że nieprzyjemności mam z głowy i będzie już tylko lepiej. Stąd pytanie - czy to ostatnie nasilenie depresji może być skutkiem paro, który zaczął się dopiero po miesiącu, i wystarczy to przeczekać, czy biec do psychiatry na przyspieszoną wizytę? A jeśli to rzeczywiście paro, jak długo może potrwać ten dołek?

Bardzo proszę o wyjaśnienie, jakąś radę, opis Waszych przypadków, bo czuję się w tym zagubiona.

Edytowane przez timesnewroman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×