Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
dr. Psycho Trepens

OT

Rekomendowane odpowiedzi

54 minuty temu, myślący91 napisał:

Ja po odstawieniu paro po 4 miesiącach 40 mg z dnia na dzień dostałem manie,trwała około 2 tygodnie.

nie dziwie się że twoje wypowiedzi lądują w koszu.
powyższą wypowiedzią udowodniłeś swoją ułomność, "myślący" :D
twoja wiedza o psychofarmakologii to chyba czytanie przypadkowych postów na hyperrealu albo onecie.
DNO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91
2 minuty temu, dr. Psycho Trepens napisał:

nie dziwie się że twoje wypowiedzi lądują w koszu.
powyższą wypowiedzią udowodniłeś swoją ułomność, "myślący" :D
twoja wiedza o psychofarmakologii to chyba czytanie przypadkowych postów na hyperrealu albo onecie.
DNO.

Żaden z moich postów nie został usunięty, ty masz chyba coś z wzrokiem. Gdzie zostały posty usunięte niby ?
Widać że prawda o niuchaniu cię ruszyła 😁

Edytowane przez myślący91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91

dr. Psycho Trepens najpierw wchodzisz do mojego tematu i piszesz "ile jeszcze takich tematów założysz" a nie założyłem ani jedno,teraz piszesz ze moje posty są skasowane chociaż ani jeden nie jest do tego piszesz jakieś bzdety których wgl nie rozumiem. Chwalisz się w postach o ćpaniu i ty udzielasz się na forum ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×