Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
thorium16

Wpływ substancji psychoaktywnych na ujawnienie się choroby

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 17 lat. Jestem normalnym, szczęśliwym i komunikatywnym nastolatkiem. Nadużywam jednak kofeiny i nie chodzi tu o częste picie kawy czy napojów energetycznych, ale o regularne jej przyjmowanie w tabletkach (600-800mg dziennie). Dwa dni temu zażyłem bardzo niewielką ilość marihuany (nie palę tego w ogóle) i oprócz lekkich halucynacji wpadłem w takie jakby otumanienie/osłupienie/otępienie/oszołomienie i inne wyrazy na "o". Gdy już cała ta faza minęła byłem strasznie zmęczony, wczoraj obudziłem się nadal czując to oszołomienie. Pomyślałem, że to dalej się zmęczenie utrzymuje i że przecież wczoraj przecież kofeiny nie zażyłem, więc to pewnie jakiś objaw odstawienny. Więc wziąłem wczoraj dwie tabletki (400mg) i to co czułem pogłębiło się niesamowicie. Tętno miałem takie samo, w ogóle mi nie przyspieszyło, a ja zamiast lekkiego otumanienia myślałem, że coś się gwałtownie w mojej głowie popsuło. Tak samo, aż do teraz, do tej chwili mam to uczucie. Takie jakby osłupienie, wszystko jest inne i dziwne. Cały czas śnię na jawie. Objawy pasują do derealizacji / depersonalizacji / schizofrenii. Sprawdziłem też jak mój organizm zareaguje na alkohol. Wypiłem dwa piwa i czułem się tak samo, tylko w dodatku pojawiły mi się niezwykłe rumieńce na twarzy.

 

Może ktoś będzie wiedział - jaka choroba ujawnia się poprzez takie reakcje na następujące używki? (streszczę)

 

THC - Od tego się wszystko zaczęło.

Alkohol - Rumieńce na twarzy (których nigdy nie miałem).

Kofeina - Zupełny brak jej działania przyspieszającego tętno etc., a za to pogłębiającego otumanienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć , ja jestem dziewczyną po przejściach wiem o co ci chodzi również po zażyciu marihuany miałam otępienie itd mam transy takie różne , raz w życiu to zapaliłam teraz ci powiem tak mam to od 30 marca to nie przejdzie albo idz do psychiatry albo zajrzyj na moj blog , jesli chcesz popisac o tym to na blogu znajdziesz moj email

http://pomocwproblemach.pl.tl/Strona-startowa.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że to była zwykła czysta marihuana? Może spaliłeś dopalacza? Poszłabym do psychiatry.

 

Po co bierzesz kofeinę w tabletkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forumowicz thorium16, był jeden raz na Forum 1 października , napisał jeden post i nigdy sie nie pokazał więcej , a Wy mu tu rady i zapytanka zapodawacie . Na pewno Wam odpowie , tylko czekać cierpliwie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×