Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kejcik77

Czy powrót do leku który kiedyś przestał działać ma sens

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przez cztery lata brałam anafranil, który bardzo mi pomógł. W grudniu zeszłego roku jego działanie osłabło na skutek dużego stresu i tego, że za często piłam alkohol. Lekarz zmienił mi najpierw na cital, potem na cymbalte, teraz biorę lexapro. Każdy po 6-8 tygodni. Niestety o ile na początku nie jest najgorzej to potem robi się nieciekawie. Dodam, że choruję głównie na zaburzenia lękowe, chociaż stany depresjne też nie są mi obce. Chodzę również na psychoterapię. Teraz moje pytanie. Czas spróbować ponownie anafranilu? Jest szansa że zadziała? Z doświadczenia wiem że SSRI i snri nie są dla mnie dobre bo kiedyś już też je brałam. Doradzcie mi proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

Nie pomogę Ci Ale mam takie pytanie bo ja choruje na nerwicę lekowa. I mam takie objawy jak bóle żołądka, ściskanie, dlawienie ,odbijanie kwasem , ściskanie w gardle i pieczenie w klatce i ból. Czy to objaw nerwicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zapytać lekarza. Równie dobrze może to być jakieś inne schorzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno warto udać sie do lekarza,

to nie są słabe leki,

nie warto przekładać kiludziesięciu zł, nad zdrowie.

 

Niektóre rzeczy mamy tylko w pojedyńczych ilościach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem u lekarza powiedział że to wszyskto od nerwów. Czy też macie takie objawy od strony żołądka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt mi nic nie doradzi? Naprawdę nie ma nikt doświadczenia z powrotem do działającego kiedyś leku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie sa cukierki zeby probowac nowych smakow,

albo ulubionych z przeszlosci....

idz do lekarza i porozmawiaj,

serio ale nic lepszego nikt Ci nie doradzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×