Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
woowoo

Zaparcia a antydepresanty , SSRI

Rekomendowane odpowiedzi

Zaparcia.

Mam problem z zaparciami.

 

Biorę paroksetyne i trazodon. Z paro schodze bo nie zaskoczyła przeciwdepresyjnie. Nie wiem który lek tak miesza.

 

Gdzieś pisali ze jak jeden lek powoduje zaparcia to z innymi też tak będzie?

 

Czyli jak zmienię to o tak scenariusz ten sam? Mieliscie może inne doświadczenia, że np jeden powodował a inny już nie?

Tycie- jesli na paro tyłam ok 12 to na innych ssri to samo? Sertry I fluo nie mogę bo wystrzelily mi lęki w kosmos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×