Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Stracona100

502 Bad Gateway

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Ciasteczka wyczyść. Na stronie głównej forum pod działem "kosz" klikasz w "usun ciasteczka"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłam tu wejść i przeczytać Twojej podpowiedzi :mrgreen: Wreszcie jakoś dałam radę dostać się tu "okrężną drogą" i przeczytać. Zadziałało, dzięki :uklon:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zobaczę o 23 czy działa, gdy tradycyjnie wyłączą forum

Nie - po 23 jest błąd 503 "service unavailable".

Na oddziale światła gasno... :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na oddziale światła gasno... :mrgreen:

 

AHAHAHAHHAHAAAHAHHAA XD Naczelny Psychiatra z portalu abczdrowie wziął sprawy w swoje ręce i dzięki niemu chorzy nareszcie zamiast przesiadywać w nocy na foro idą spać 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Niesamowite. Już po 23:00, a światła jeszcze nie zgasili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Bo dzisiaj piątek, piąteczek, piątunio i poszli w melanż, psia ich mać. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Węgiel po Brexicie miał stanieć, więc może rzeczywiście dokupili więcej i dorzucają do pieca :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Durne jełopy bez jaj i muzgu.... jak można zamknąć komercyjną stronę na prawie miesiąc całymi nocami? Takiego przygłupa powinno się izolować najlepiej przy kopaniu rowów :D

Gratuluję odpływu usrerów, reklam, kasy i kontroli xD (ABC Zdrowie = PWH Zdrowie Psychiczne und Marketing xDDD)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Durne jełopy bez jaj i muzgu.... jak można zamknąć komercyjną stronę na prawie miesiąc całymi nocami? Takiego przygłupa powinno się izolować najlepiej przy kopaniu rowów :D

Gratuluję odpływu usrerów, reklam, kasy i kontroli xD (ABC Zdrowie = PWH Zdrowie Psychiczne und Marketing xDDD)

 

A najgorsze w tym wszystkim jest to, że Powietrzny Kowal, nie będzie mógł pajacować po nocach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I co tam robaczki, wyspaliście się? Ja poszłam spać o północy, było tam to forum nerwica czy nie było?

 

Dla VIPów było otwarte przez całą dobę. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ey, wiecie co?

Zauważyłam, że gdy przesiadłam się z Linuxa na Win 7 w ciągu jednego, nastąpiła całkowita zmiana... forum zaczęło śmigać i fikać... Bardzo dziwne, tym bardziej, że na obu systemach używam tej samej przeglądarki (Firefox). :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kto tak wymyślił, żeby forum nie działało/wolno działało w porze, kiedy jest najwięcej chętnych do pisania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×