Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć c:


merida

Rekomendowane odpowiedzi

Mam siedemnaście lat (rocznikowo osiemnaście), od trzech lat leczę się na depresję wywołaną prześladowaniami i znęcaniem się nade mną w szkole. W czerwcu zeszłego roku lekarka stwierdziła, że jest dobrze, mogę sobie radzić bez leków i tak dalej. Niespodzianka - po dwóch miesiącach zaczął się nawrót, właściwie bez powodu. Tym razem jest wręcz gorzej - autoagresja, ciągłe myśli samobójcze (oraz próba, przez którą niedawno byłam na oddziale psychiatrycznym) i nawet nie potrafię wytłumaczyć dlaczego, czuję się że wymyślam sobie wymówki, szukam problemów. Chociaż leki które ustawili mi w szpitalu biorę regularnie, nie czuję żadnej poprawy, dalej nie mogę się na niczym skupić, prawdopodobnie nie zdam (chociaż z moimi zaległościami to nawet lepiej), a do kwietnia jestem bez lekarza :l. A cóż, dlaczego tu zajrzałam? Chciałam pogadać z ludźmi, którzy rozumieją coś takiego i potrafią wesprzeć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, czy zaproponowano Tobie psychoterapię? Czy tylko leki? Moim zdaniem bez terapii nie zrozumiesz jakie są w Tobie mechanizmy, które powodują autoagresję i agresję innych w stosunku do Ciebie.

To co na szybko mogę ci poradzić....Dowiedz się (albo lepiej Twoi rodzice) czy w twojej rejonowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej jest możliwość podjęcia psychoterapii, choćby krótkoterminowej, a w międzyczasie zapisz sie do jakiejś Przychodni Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży (na NFZ). Żeby przyspieszyć termin przyjęcia np. w pierwszej placówce w zgłoszeniu trzeba napisać o próbie samobójczej bądź myślach s., podjętym leczeniu psychiatrycznym, ewentualnie skierowaniu psychiatry na terapię itp. szczegóły aby można było uznać Twój "przypadek" (przepraszam) za pilny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto