Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam wszystkich w styczniowy wieczór :)


Antimony

Rekomendowane odpowiedzi

Podczytuję Was już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz zebrałam się do napisania czegoś o sobie :)

 

Od czego by tu zacząć? Mam 23 lata. Studiuję zaocznie na magisterce technologię chemiczną. Pracuję, ale dorywczo. Życia osobistego(albo sprecyzujmy: uczuciowego) nie mam - zresztą mam wrażenie, że jestem pod tym względem mocno zapóźniona. Społecznie też niedomagam, właściwie od zawsze, w ostatnich latach trochę się polepszyło pod tym względem, ale nadal mam problemy w relacjach z ludźmi.

Pod koniec gimnazjum przeszłam ciężki epizod depresji - był to w dużej mierze skutek uboczny leku, który brałam, ale pewnie padło na podatny grunt...Na szczęście nie powtórzył się, jak do tej pory, ale depresyjne nastroje zostały, raz jest lepiej, innym razem znów gorzej.

Długo nie chciałam uświadomić sobie pewnych rzeczy, ale - z pomocą pewnej osoby - powoli dociera do mnie, jakie są główne źródła moich problemów. Ale rozwiązywanie ich to dużo trudniejsza sprawa.

 

Wiem, że w tym, co napisałam, jest sporo niedomówień, ale przyjdzie czas na ich wyjaśnienie. Pozdrawiam i liczę na "zadomowienie" się tutaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jak odróżnić roztwór kationów sodowych od potasowych? Bo mnie to bardzo trapi od wczoraj :(

 

 

Studiujesz może coś pokrewnego czy to tylko z ciekawości? :smile:

 

Hmm, reakcjami raczej niewiele tu się zdziała, ale pamiętam, że robiło się coś takiego, jak palenie próbki w płomieniu palnika, na specjalnym druciku(chyba platynowym). Brało się do tego kroplę roztworu. Jony sodu barwiły płomień na żółto, a potasu na różowo/rózowofioletowo. Ale nie zawsze to było wyraźnie widać, niestety ;)

 

I dziękować za miłe przywitanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach