Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Michal29

Czy leki na nerwice i depresje mogą wywoływać rozwolnienia?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Biorę od prawie 2 tygodni Escitalopram Actavis.

Czuję się po nich źle mimo że na początku brałem tylko po pół tabletki. Mam lekkie bóle głowy, zaburzenia trawienia, czasem nudności, luźniejsze stolce, uczucie rozbicia. Zdarzają sie też zawroty głowy.

Martwię się szczególnie tymi zaburzeniami w brzuchu bo na ulotce tych tabletek nie pisze że mogą coś takiego wywoływać. Pisze tylko o częstych mdłościach i możliwych krwawieniach z przewodu pokarmowego (rzadko).

Pół roku temu robiłem USG brzucha, próby wątrobowe a 3 tygodnie temu badania krwi w tym OB i CRP. Wszystko wyszło OK. Zawsze miałem delikatne jelita. Nie toleruje laktozy ale wydaje mi się że po tych tabletkach na głowę jest inaczej niż zwykle. Niby chodze do WC tylko raz dziennie, nie mam rzadkiego stolca, krwi ale te jelita mam jakby podrażnione. Czuję je.

Spotkaliście sie z zaburzeniami jelitowymi po tego typu lekach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×