Skocz do zawartości
Nerwica.com

zmiany w zyciu sposobem na nerwice?


wieslawpas

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wiesławie.

 

Wiesz co, może to brzmi banalnie. Ale ja właśnie w momencie jak sprzedawałem auto, którym jeździłem już dłuższy czas i zmieniłem na nowszy i droższy ( strasznie mnie sumienie męczyło, czy dobrze robię, czy nie przesadzam, czy to konieczne) to właśnie wtedy nawróciła mi choroba. Jak narazie odpukać nowe autko się spisuje dobrze, ale choroba została i nie mogę się wylizać, zapewne to mógł być przypadek, że akurat w tym momencie nawróciło chorubsko, ale może przejmowanie się, żeby "nie wdepnąć" w minę , przesadne przejmowanie przyczyniło się w jakimś stopniu do nawrotu choroby, a może po prostu chemia nie wiem..

 

Moje osobiste zdanie jest takie, że jeżeli bardzo się denerwujesz autem, które się psuje, to może to się przuyczynić do nerwicy. ALe to moje zdanie osobiste, nie jestem ani lekarzem, ani specjalistą. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak sytuacje

- prowadze firme i sa faktycznie stresy

- mieszkam w kawalerce przy ktorej jest smietnik. a z tego pwodu przychodza szabownicy i zgniataja puszki. Za oknami czesto kracza wrony i jesem juz mocno tym rozdrazniony.

- w samochodzie faluja obroty i nie daje sie tego naprawic. ostatnio zaszpacholwale progi bo byly tam mega dzuiry.

 

Jakby to wsztko zmienic, to ciekawe jakbym sie czuł?

 

wieslaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak sytuacje

(...)

- mieszkam w kawalerce przy ktorej jest smietnik. a z tego pwodu przychodza szabownicy i zgniataja puszki. Za oknami czesto kracza wrony i jesem juz mocno tym rozdrazniony.

- w samochodzie faluja obroty i nie daje sie tego naprawic. ostatnio zaszpacholwale progi bo byly tam mega dzuiry.

 

Jakby to wsztko zmienic, to ciekawe jakbym sie czuł?

 

wieslaw

 

Noo pewnie nerwica zniknęłaby wtedy natychmiast.... :lol: