Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
silesiaster

Uczucie, które jest mi w tej chwili bliskie to tylko złość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

strasznie zaczelo mną dzisiaj nosic - przestalem 2 dni temu brac anafranil - czy nic mi sie nie stanie jak wezme cloranxenu a moze xanaxa jednego tabsa - by zdusic w sobie ta złość - bo po prostu boje sie z nerwów zaczne wlaic głowa w ściane - co byscie zrobili - prosze o szybka odpowiedź?

 

!This forum is useless!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz nie mam pojęcia ale może coś na uspokojenie bym sobie czasnęła..... Ale radzę Ci iść jak najszybciej do lekarza jak czujesz żę nie dajesz rady. Ja też mam takie stany ale ciągle jestem bez leków wciąż mam nadzieję że się bez nich obejdę. Z tego co wiem to po odstawieniu leków u większości przypadków jest jeszcze gorzej, także rozumiem Cię. Może poradź się specjalisty??? A wogóle to leki odstawiłeś sam czy lekarz Ci kazał??? 3maj się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź - ogólnie znam dwa fora dot. nerwic to i apl ale cos niemrawo funkcjonuja ostatnio - szkoda:/ Mam na co dzien do czynienia ze "specjalistami"czyt. psychologami, którzy z nn wprowadzili mnie w furie - po prostu jedyne uczucie, które jest mi w tej chwili bliskie to tylko złość i agresja - nie wiem czy lepsze to od bezsensu?. Sam "rzuciłem" te leki - bo nie widziałem efektu jakiegokolwiek - to po co brac cos co nie działa - zwiekszac dawki sam sobie nie chciałem a lekarz sam nie chciał mi jej zwiekszac. Kolejny raz przejechałem sie na wielkich "specjalistach" i szanownych "terapeutach". Mam dość.:/ PS: w tej chwili nie widze gdzie mógłbym szukac pomocy - paranoja...

 

Poradziłem sobie bez psychotropów - bede musiał sobie sam pomóc - ide wyrzucic wszystkie leki - nie bede sobie watroby niszczył tym syfem - ani tym bardziej psychiki tą żałosną terapia

 

dodatkowo zastanawia mnie dlaczego np. anafranil sa za darmo - chyba dlatego, ze potem i tak trzeba te pienadze "oddac" na leczenie narzadów wewnętrznych zepsutych przez nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to co opisujesz jest przykre. Wiesz ja też chodze do psycholog też mnie czasami tak wkur... że mam ochotę jej przywalić poprostu nie wiem czemu. Powie coś co mnie wkurzy i mnie to rozwala ale jakoś się powstrzymuje :)-są to chyba moje złe dni. Ale również są takie dni kiedy jest wporządku wychodzę od niej jak nowo narodzona! Wiesz słyszałam że trzeba trafić na dobreego specjaliste: psychologa jak i psychiatre. Ale ja narazie z psychiattami dam sobie spokój, chciałabym to sama przejść bez prochów czsami to taki proste ale nadchodzą dni kiedy masz poprostu tego dziadostwa dosyć, wkur... Cię poprostu wszystko zacząć od ludzi którzy Cię otaczają a skończąc na tym cholernym świecie :(:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alusia,masz racje-trzeba trafic na dobrego specjaliste.Ja chodzilam do pani psycholog,ktora byla super.Dzieki niej odstawilam prochy,ktore mnie tylko oglupialy.Z kolei jak poszlam do psychiatry,to tez mialam ochte walnac w jego debilna twarz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silesiaster ja tak samo sam z siebie odstawiłem anafranil, po kilku dniach chciałem do niego wracać ale minął miesiąc i ciągle nie biorę leków i żyję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Receptor1, post na ktory odpowiadasz jest sprzed trzech lat :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Receptor1, post na ktory odpowiadasz jest sprzed trzech lat :-|

 

co w związku z tym? To może tematy z przed 3 lat niech będą całkiem usuwane? Bo nie rozumiem. Post przed moim jest z 2010 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Receptor1, tak,ale Ty zwrociles sie do silesiaster->ktora swoj post nadala 3 lata temu.Mi to nie przeszkadza,zwrocilam Ci uwagę,bo może nadearemnie oczekiwalbys na odpowiedz :P (ktorej moglbys sie nie dostac)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×