Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
lenaaaaa

leki, Borderline

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 20 lat i stwierdzono u mnie zaburzenie osobowości typu Borderline z derealizacją. Miesiąc temu lekarz przepisał mi depakine rano 300 mg, wieczorem olanzapinę 10 mg i doraźnie cloranxen. Kilka dni temu byłam ponownie u lekarza z powodu pustki i do tych leków przepisał mi jeszcze faxolet 37,5 mg rano. Trochę się boję, że za dużo leków dostaję i nie wiem czy te leki można łączyć ze sobą, czy nie ma z tego jakichś interakcji? Zapomniałam zapytać o to lekarza, a wizytę mam dopiero za 2 tygodnie. Póki co zażywam według zaleceń, ale zastanawiam się, czy nie skrócić sobie dawek. Ze skutków ubocznych, to czuję się napęczniała szczególnie na twarzy i powieka mi drga. Boję się, że za dużo dostaję, ale bez leków też ciężko..

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lenaaaaa, lekarz musiałby być niespełna rozumu, gdyby Ci przepisał leki, których nie można stosować razem...

Dopóki nie masz skutków ubocznych, to sama sobie dawek nie zmieniaj. Od tego jest lekarz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie zaraz niespełna ...oni lekarze leczą objawowo i leki są własnie na nie ...radze pojsc i powiedziec o stanie po lekach, ale jesli nie ma zagrozenia zycia to moze być taki zestaw , to co się dzieje może byc przejściowym wynikiem i się z czasem ustabilizujesz aczkolwiek spytaj się lekarza o inne leki normotymiczne , myślę że warto brać zalecane dawki i poczekać na wizytę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×