Skocz do zawartości
Nerwica.com

Zdrętwienie karku i mięśni podczas próbu kontaktu wzrokowego


Inka

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałam w sieci miejsca, gdzie można zadać pytanie psychologowi - nie trafiłam idealnie, ale liczę że zarówno użytkownicy jak i specjalista przedstawią swój pogląd na mój problem. Zamierzam odwiedzić psychologa w poradni, bo nie radzę sobie już z sytuacją wokół i bardzo cierpię. Być może jednak powinnam najpierw zgłosić się do psychoterapeuty - chcę celnie wybrać drzwi i dlatego też piszę ten post. Proszę o radę i namiar na strony w Internecie, gdzie można zadać psychologowi pytanie, gdyby tutaj nikt nie odpowiedział.

Niedługo skończę 18 lat, jestem studentką psychologii. Ciężko jest mi się określić jako osobę nieśmiałą albo towarzyską. Zachowuję ekstremum, umiem być tzw. duszą w gronie osób, których nie znam, potrafię zostać sparaliżowana i nie umieć komuś spojrzeć w oczy - obojętnie, kto to jest i jak potencjalnie groźny mógłby być. Elementem rozstrzygającym jest autosugestia. Jestem na nią bardzo podatna, co jest plusem i minusem. Ludzie są przyjaźni, dzisiaj mam dobry flow albo kompletny blank w mózgu, pąatanie się, jąkanie.