Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 08 sty 2014, 14:00
haniu to Ci nie pomogła?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 08 sty 2014, 14:01
gosiulek, nic a nic..moze u Ciebie bedzie inaczej..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 08 sty 2014, 14:02
Hania u mnie jest to samo i jak wychodzę od niego to myślę co za lekarz i tyko jedno pytanie jak się pan czuje i tyle i nic pozatym
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 08 sty 2014, 14:03
Marcin2013, piszesz o ,psychologu?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 08 sty 2014, 14:04
I pisze tam wypisze receptę i tyle i wychodzę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 08 sty 2014, 14:04
haniu przykro mi...mi koleżanka poleciła...kogoś wyprowadziła z nerwicy...to musi coś robić więcej niż tylko słuchać...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 08 sty 2014, 14:05
gosiulek, mam nadzieje.. :(

-- 08 sty 2014, 14:06 --

tez zalezy od nerwicy..taka prawda.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 08 sty 2014, 14:07
No to moze naprawde na złych specjalistow trafiliscie... mieli certyfikaty towarzystwa terapeutycznego jakiegos?
Ogolnie ja np mialam tak, ze tez na dzien dobry slyszalam "co slychac" czy "jak sie czuje", to mnie wkurzalo zawsze pamietam :)
Ale ogolnei opowiadalam np. o jakiejs sytuacji z danego tygodnia, a terapeutka pytala np. "jak ja sie wtedy czulam z tym, ze np. ktos mi cos powiedzial". I to sklanialo mnie do zastanawiania sie, ze np. aha... no faktycznie, bylam zła wtedy! Czy tam - było mi przykro jak to uslyszalam. A np w trakcie tej sytuacji w ogole nie zwracalam uwagi na to jak ja to odbieram. I tak przez godzine po takich rozmowach pamietam, ze wychodzilam, i przez kolejne 2h mialam tysiace mysli w glowie, takich przemyslen odnosnie zycia itd. - to byl super!
Albo np. zadawala pytania typu "czy to jest cos co sprawia, ze jestem szczesliwa" ? I tez po takim pytaniu ja zaczynalam sie zastanawiac... ze faktycznie, czy tak jest? czy nie? bo jak nie, to trzeba to zmienic. I takie tam rozne. No ciezko opisac, jak to wygladalo, bo na pewno nie bylo tak, ze terapeutka mi mowila caly czas co ja mam robic, co powinnam zmienic itd. (tego nawet nie moga robic!) ale jakos niby takimi zwyklymi pytaniami tak kierowala moje myslenie i uwage, ze sama dochodzilam do jakichs wnioskow nowych.
I moim zdaniem tak to walsnie powinno wygladac na terapii.

Jak ktos tylko mowi a teraputa o nic nie pyta, to faktycznie... mowic mozna i do sciany czy do przyjaciela i bedzie to samo. Jednak potrzebne jest, zeby taka osoba, wychwycila te wazne rzeczy z tego co mowimy i jakos skierowala nasza uwage na nie, zeby sie blizej przyjzec.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 08 sty 2014, 14:07
Tak hania

-- 08 sty 2014, 14:07 --

Tak hania
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 08 sty 2014, 14:08
haniu ja też mam nadzieję...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 08 sty 2014, 14:09
A wiecie co jest najsmieszniejsze... ze mnie naprawde wkurrr... te pytania "co slychac" albo "i jak sie Pani z tym czula" itd. Albo wlasnie to bagatelizowanie objawów. Wkurzalo mnie to strasznie. Ale potem po latach - docenilam bardzo to wszystko :) I teraz w sumie jak sama zaczelam sobie zadawac takie pytania, niby zwykle - ale tez mi duzo daly.

A juz nic nie przebije tego uczucia, jak np. siedze w lęku, zdenerwowana... zaczynam sobie myslec (czy nawet mowic na glos) o pewnych rzeczach, i zadaje sobie pytanie... "a jak sie z tym czulas wtedy?". Chwila zastanowienia... i nagle czuje.. np. ten smutek czy cos. I nagle.. czuje sie 100 razy lepiej pod wzglddem lęku, i taki spokoj mnie ogarnia. Kurde, czasem to dla mnie jak czary jakies :P

-- 08 sty 2014, 13:10 --

ale jak to zalezy od nerwicy? w sensie, ze są nerwice ktore da sie wyleczyc a są takie ktore nie? Eee tam, ja w to nie wierze, wszystkie da sie wyleczyc.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 08 sty 2014, 14:14
Nerwka nie umnie jest na wejście jak się pan czuje noto mu muwie on tam pisze i recepta i do domu i tyle ja już nie wiem zamknołem się na wszystkich
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 08 sty 2014, 14:15
pamietam , jak u mnie stwierdziła ..ze miałam zbyt ciężkie życie i nie nie jest łatwo mi pomoc..wiec nadziei brak?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 08 sty 2014, 14:15
Gosia jak polecony i pomugł to musi być dobry
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do