Skocz do zawartości
Nerwica.com

INTERNET - PILNE!!


Gość lakuda

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się orientuje, czy jak ma się w telefonie komórkowym, na abonament uruchomioną usługę blueconnect to czy można ową kartę włożyć do modemu i używać z niej internet na laptopie bez jakichś dodatkowych opłat? :?::!::!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się akurat na blueconnect ale widzę 3 rozwiązania, nie napisałaś jaki masz telefon ale co tam:

1. Jeśli masz w telefonie możliwość stworzenia acess pointa to nie będzie problemu z internetem w laptopie, stworzysz sobie sieć wlan na telefonie i podepniesz się do niej laptopem samsung i9000 ma możliwość zrobienia takiego czegoś,

2. Udostępniasz połączenie internetowe za pomocą bluetootha, włączasz na telefonie bluetooth i w laptopie i w opcjach gdzieś tam musisz pogrzebać żeby to udostępnić,

3. Z przenoszeniem karty sim do modemu i laptopa nie mam pojęcia nie robiłem tak, ale bardzo możliwe że się da, no chyba że ERA blokuje taką możliwość,

;)

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to pytanie, które powtórzyłam ( być może przeinaczyłam :roll: ) po LitrzeMaślanki..

 

 

czyli ogólnie mogę Mu przekazać, że bez dodatkowych kosztów może włożyć tą kartę z telefonu do " modemu" czy jak totam się zwie , do takiego czegoś wystającego, gdzie była karta z internetem, ale straciła ważność?

 

 

jeśli ktokolwiek rozumie, o co mi chodzi... :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lakuda tak, o ile modem nie ma sim-locka na inną sieć, i o ile ma aktywowane pakiety internetowe bo jak pojedzie przez WAP to się nie wypłaci ;p