Skocz do zawartości
Nerwica.com

Prośba o wgląd w dokumentację


Gość CórkaNocy

Rekomendowane odpowiedzi

Dowiedziałam się wczoraj, że podobno można mieć wgląd w własną dokumentacją, czyli to co wypisuje psychiatra.

Nie wiem czy to obowiązuje w każdej przychodni, bo mi do ręki nigdy nikt z rejestracji dokumentacji nie dał.

I zastanawiam się czy jakbym tak prosto z mostu zapytała kogoś w rejestracji czy mogę przeczytać swoją dokumentację to czy by mi pozwolili to zrobić bez problemu? I ktoś z was tak robi? Wiadomo, że jestem trochę ciekawa co lekarz o mnie wypisuje, jak ocenia mój stan i to co mówię, skoro nie komentuje tego.

I chodzę też do lekarza, który owszem pracuje w przychodni, ale dokumentację całą trzyma chyba w swoim gabinecie, bo widziałam jak ją tam szukał i wyjmował, więc nie wiem czy wypadałoby poprosić lekarza o to, że chciałabym sobie tak po prostu poczytać, co on o mnie pisze i czy by się na pewno zgodził i nie pomyślał nic złego o tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezimienna123, ja bym odradzała czytania dokumentacji. Robiłam tak bo zawsze dostawałam ksero na komisję. Zawsze się dołowałam i cięzko było po tym mówić cokolwiek lekarzowi. To jednak Twój wybór i rozumiem Twoją ciekawość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kasiątko, rozumiem, że czytanie tego może być dołujące. Ale uważam, że u mnie z racji tego, że w miarę się trzymam i nie jest tak tragicznie jak parę miesięcy temu, to lekarz chyba nie będzie pisał o mnie nie wiadomo jakich rzeczy. Jestem ciekawa jak on ocenia mój aktualny stan, skoro nie komentuje tego jak funkcjonuje, nie mówi czy jest lepiej czy gorzej, tylko skupia się na objawach i dyskutowaniu o lekach.

 

Ale byłam też ciekawa jak lekarze na to reagują, czy nie odbierają tego jako jakieś wścibstwo i potem podchodzą inaczej do pacjenta, może nie życzą sobie czegoś takiego.