Skocz do zawartości
Nerwica.com

ChAD lekarz w Warszawie?


volta42

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę mi wybaczyć, że przyjechał do Warszawy około 6 miesięcy temu, a mój polski jest nadal źle, mając nadzieję na jej poprawę w lecie, jestem w obliczu problemu i nie wiem, gdzie pójść.

 

Byłem z przerwami Insomniac za około miesiąc teraz (bez powodu) i jestem pod uwagę wizyty u lekarza, aby dostać lekarstwa uśpienia. Próbowałem przy melatoniny, ale to nie pomogło w ogóle ..

 

Nie wiem, gdzie to bezsenność pochodzi. Miałem łagodny bezsenność, gdy byłem młodszy (teraz mam 23), ale nie tak źle / tak długo. to nawet gorzej tygodni temu, kiedy przypomniał sobie, że moja mama zaczęła mieć problemy dwubiegunowe bezsenność na 38 potem zdiagnozowano typu II po tym bezsenność na miesiąc, moja ciotka również dwubiegunowej I. więc jestem naprawdę podkreślił, że mogę się rozwijaćzaburzenia siebie .. Ja sam miałem problemy lękowe / OCD jak objawów przez wiele lat, głównie związanych z czystością. Czuję się zmęczony, ale nie aż tak, aby być uczciwym, myślę, że jestem coraz 5 godzin lub tak spać dni, czasem więcej, czasem mniej. Kiedy się 7 kolejnych godzin snu, mam drażliwy nastrój, gdy się budzę. Kiedy zrobiłem połączenie dwubiegunowego tygodnie temu, mam depresję przez dzień lub dwa i miał łagodne myśli samobójcze, ponieważ jest bipolarny jest trudne. Chociaż moja mama po rozpoczęciu leki zatrzymaliśmy objawów przez 12 lat, ale od ubiegłego roku zaczęła szybkiej jazdy na rowerze, może dlatego, że jest przed menopauzą. Ja osobiście nie wiedziałem, że była dwubiegunowa, aż w zeszłym roku, kiedy odwiedził ją z lekarzem, kiedy nawrót ...

 

Więc dość przerażony, że to, co ja świadkami początek dwubiegunowy. Jestem rozważa dzieje do psychiatry w celu ustalenia mój sen, ale również chcę psychiatrzy być przyzwoity lekarz bipolarny tak, że on / ona będzie lepiej zdiagnozować mój problem.

 

Dziękujemy za pomoc!

-----