Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Tracący- nosz do kurzej mordy, ile razy ja mam Ci powtarzać że Jadzia NIE JEST kobietą z problemami?! :roll:

 

Czemu nie umówiłam Cię z miss? Bo one nie lubią smucicieli, a Ty jesteś smuciciel.

 

Gringo- wcale nie błędne, żadna kobieta nie lubi jak facet siedzi i jęczy nad sobą :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wyglądasz jak Walduś z Kiepskich :mrgreen: ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Majster- tak, ja znam kilka wolnych miss :smile: Ale one nie lubią smucicieli.

 

 

Tracący, wrzuć tu swoje zdjęcie (niezarejestrowani ludzie nie widzą zdjęć), tutaj albo do 'Ludzi z forum'. Poważnie. Pokaż tą swoją 'parszywą mordę'- idę o zakład że nikt tak nie pomyśli jak Cię zobaczy.

Chociaż i tak pewnie nie uwierzysz jak Ci napiszą że nie jesteś paskudny.

 

Tak to ciekawe czemu akurat całkiem przypadkiem nie poznałaś mnie z taką mis skoro znasz tylko z dziewczyną z problemami. to oczywiście pytanie retoryczne to znam odpowiedz.

Ok wklejam link do sympati, zaznaczam że profil pomagła mi napisać Magda.

http://www.Carll81.sympatia.onet.pl

 

Tracący zachowujesz się, jak małe rozkapryszone dziecko, które dajmy na to dostało żelki z Jutrzenki, zamiast tych z Haribo... Żal mi Ciebie, a jednocześnie uważam, że powinieneś popracować nad swoim egocentryzmem. :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tracący- nosz do kurzej mordy, ile razy ja mam Ci powtarzać że Jadzia NIE JEST kobietą z problemami?! :roll:

 

Czemu nie umówiłam Cię z miss? Bo one nie lubią smucicieli, a Ty jesteś smuciciel.

 

[b

nie lubą smucicieli a Jadzia lubi mam rozumieć

 

[Dodane po edycji:]

 

Wyglądasz jak Walduś z Kiepskich :mrgreen: ..

nic nowego nie odkryłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tracący- umówiłabym się z Tobą, ale mam faceta. No, i gdybyś jeszcze swoje podejście do życia zmienił...

 

Ale Twoje porażki na pewno nie są winą wyglądu.

 

p.s. Jadzia zawsze była samarytanką. Jak zaczęłam chorować na NL to tylko ona się mną zajmowała- ona i mój chłopak.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Freddie Mercury, ales doje*** :lol::lol::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Freddie- teraz Twoja kolej, czekamy na fotkę :P Nie krępuj się, czuj się jak wśród swoich!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

choćby nie wiem jak piękny był, po tym wszystkim co tu przeczytałam w życiu bym się z kimś takim nie umówiła :shock:

no sorry, wygląd to naprawdę nie wszystko. już nie mówię o sianie w głowie, ale ktoś kto wiecznie szuka dziury w całym i narzeka na dosłownie wszystko ("złej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy"), jest stracony.

bo o czym tu w ogóle z takim pogadać? cokolwiek by nie zostało powiedziane zostanie szybko zanegowane. to tak jak mówienie do ściany i słuchanie echa.

 

rozumiem, każdy ma gorsze dni, nie każdy jest szczęśliwy, ale Twoje podejście do otoczenia, do ludzi, do kobiet jest porażające, niekoniecznie w pozytywnym tego słowa znaczeniu :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tracący a nie szukasz chłopaka czasem bo ja biseksualny jestem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza w tej dyskusji jest, że się tak wyrażę fabuła. Niczym jak w serialu Moda na sukces.

Wystarczy przeczytać kilka pierwszych postów, ciutke środkowych i parę ostatnich a i tak wiadomo o co chodzi, problem jest ten sam i trudno sobie wyobrazic koniec :)

Zupełnie jak w tamtym serialu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Przynajmniej mozna cos domniemac na tym topiku..mianowicie to ze prawdopodobnie Victorek ogląda Mode na Sukces... a tak powaznie topik rozrosł sie do tak monstrualnych rozmiarów zapewne dlatego ze kazdy lubi pocieszać człowieka który ma gorzej jak my sami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ale co On ma gorzej?? Jest normalnym facetem, tylko się nad sobą użala!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Kurcze ale co On ma gorzej?? Jest normalnym facetem, tylko się nad sobą użala!!

 

Dokładnie. I nic poza tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Sadysta jest normalnym człowiekiem,tylko lubi sobie czasem kogoś pomolestować... tok waszego myslenia i jego logika to wielka zagadka tego forumełe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sadysta jest normalnym człowiekiem,tylko lubi sobie czasem kogoś pomolestować... tok waszego myslenia i jego logika to wielka zagadka tego forumełe

Hmm, Twojego tez nie łapię:) Chyba ,że chcesz nam dać do zrozumienia,że jesteś od niego ładniejszy :mrgreen:

 

[Dodane po edycji:]

 

Freddi I jeszcze pytanko do fachowca:) bo nie czytałeś chyba: czy jest sens brać anafranil z trittico i czy można?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jestem troche ładniejszy od diabła i to tez niekoniecznie ... uroda to kobiet wizytówka..

Nie jestem fachowcem :mrgreen: ale w moim mniemaniu z mieszanki zamulacz plus zamulacz nie wyjdzie jak w prawach matematyki-pobudzacz ... wiec nie katuj sie takim zestawem bo wtedy zaczniesz wykładac nam tu filozofie której nikt nie zrozumie ;)

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
tok waszego myslenia i jego logika to wielka zagadka tego forumełe

 

Dzięki za komplement. Skoro nasze myślenie jest takie zagadkowe dla zwykłego odbiorcy to znaczy że jest niepojęte, a rzeczy niepojęte są wielkie :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

magdalenabmw to był rzecz jasna komplement

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dlatego podziękowałam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Freddi zerknij proszę tam: nie-dopamina-a-noradrenalina-t19583-154.html -pod Twoim postem

 

. Sorry za offtop:) A mojej filozofii i tak nie rozumiesz:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przynajmniej mozna cos domniemac na tym topiku..mianowicie to ze prawdopodobnie Victorek ogląda Mode na Sukces... a tak powaznie topik rozrosł sie do tak monstrualnych rozmiarów zapewne dlatego ze kazdy lubi pocieszać człowieka który ma gorzej jak my sami...

Tak mam gorzej wreszcie ktoś coś mądrego napisał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

wiola173 pytasz o łaczenie Trittico z Anafranilem... w zasadzie takim zestawem tylko podbijasz sedatywny wpływ na organizm .. jesli masz silne lęki to Anafranil jest dobrym rozwiazaniem jesli tolerujesz TLPD .. Trittico moze obnizac cisnienie krwi przez antagonistyczne działanie adrenergiczne ... osobiscie podbił bym dawke jednego z tych leków zamiast łączyć je ze sobą... ale jesli kiedykolwiek ten zestaw dał Ci zadowalający efekt to go poprostu stosuj.. czytałem że można łaczyc TLPD z SARI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Freddi

 

Właśnie o dziwo po obu naraz byłam mniej śpiąca, miałam więcej chęci do czegokolwiek no i libido było ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

to nie ten temat, ludzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paradoksy Wiemy, wiemy:) sorki to tylko malutki off. Bo w temacie to już nic nie mam do powiedzenia:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×