Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
DP

NN a erekcja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Choruje na nerwice natręctw około 10lat...leczę się farmakologicznie od około 3lat. Obecnie biorę Anafranil SR, a wcześniej chyba z 8-10 innych leków na nerwicę natręctw..po wszystkich lekach jakie brałem...mam jeden główny efekt uboczny a mianowicie brak erekcji. Przeszkadza to mi i mojej dziewczynie...proszę o POMOC. Czy mogę brać coś do tego Anafranilu co spowodowałoby że nie miałbym tego problemu, ponieważ od ponad 2lat nie występuje u mnie w ogóle erekcja, natomiast wytrysk tak, ale co z tego jeśli nie mogę się kochać z moja dziewczyną. PROSZĘ o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś udać się do seksuologa lub poszukać informacji o skutkach ubocznych leków, które zażywasz - forum internetowe to kiepskie "miejsce" na szukanie porad w sprawach intymnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z poprzednikem, tzn. idz do seksuologa, on przepisze ci tabletki wspomagajace erekcje. Twoj problem moze tkwic w psychice i dlatego po takiej tabletce albo po kilku odbedziesz udany stosunek, a potem sie wszystko rozbuja i nie bedziesz musial brac takich tablet.

Seksuolog dobierze ci jakies leki, ktore nie beda kolidowaly z tymi co bierzesz na nn. Ja mam ten sam problem po anafranilu. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×