Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
zielona-welonka

Nawrót choroby -proszę o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc, jakieś rady.

Parę lat temu byłam w związku przemocowym, partner na samym końcu mnie pobił i tak się zakończyła nasza znajomość. Od tamtego czasu dostałam Efectin 75mg, również jakieś leki nasenne - miałam stwierdzony epizod depresyjny jak i zespół stresu pourazowego. No i tak sobie żyłam, prawa w sądzie się ciągnęła i dopiero zakończyła w tym roku. Ale żyłam normalnie nawet chciałam te leki odstawić.

Ostatnio niestety go zobaczyłam i boom, rozbita, jakby wszystko wróciło od początku. Cały mój organizm jakby nawalił, więc poszłam miesiąc temu do psychiatry zwiększył Efectin do 150mg i uważam, że wcale nie jest lepiej, mogę cały czas spać, nic mi się nie chce najchętniej bym tylko leżała, czasem lęki itp. Mam problemy z koncentracją, zapominam, nic mnie nie interesuje, wracam do wspomnień.

Mam do Was pytanie czy to wszystko mogło spowodować zobaczenie jego?

Czy te leki w ogóle pomogą? Jak sobie jeszcze pomóc?

Czy wrócić do pracy czy jeszcze lepiej nie?

Proszę o rady

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie tak, jak najbardziej to mogło spowodować nawrót ze go zobaczyłaś. 

 

na moim przykładzie powiem tak-miałam niefajne dziecinstwo, i zawsze gdy przechodzę koło mojego dawnego domu gdzie mieszkałam od urodzenia przez 27 lat wracają do mnie wspomnienia, nie umiem spać a nawet jeśli już spie to sni mi sie to co było kiedys. 

 

Taka jest nasza psychika. Podswiadomość i świadomość.Tam są gdzieś ukryte te nasze lęki, wspomnienia, myśli...

 

A chodziłas na psychoterapię?

 

 

 

Edytowane przez zarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem tez mam dreszcze jak mam wracać w jakieś miejsce co mi się źle lub kojarzy nieprzyjemnie.

Ale bardzo mnie to zaskoczyło, że organizm mogl az tak mocno zareagować po takim czasie. Chodziłam do psychologa w najcięższych chwilach.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Was tez nie rozumia bliscy?

Matka twierdzi, że coś sobie ubzduralam, nie odwiedzi mnie. Musi byc jak ona chce.

Ciocia chciala bym do niej przyjechała na parę dni

Nie wiem już kto traktuje mnie powaznie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, u mnie Efectin przestał działać z dnia na dzień po zmianie producenta (i opakowania - na żółte). Po powrocie do starych piguł - jak ręką odjął. Wiem, że to brzmi jak teoria spiskowa, ale może sprawdź opakowanie, ta informacja może być przydatna dla innych (i dla mnie).

 

PS: znalazłam jeszcze kilka niedawnych wpisów od ludzi, którym efectin nagle przestał działać, więc może coś jest na rzeczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×