Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Nidiaok

Nie nie chce mi się

Rekomendowane odpowiedzi

To podobno może być spowodowane zbyt małą ilością dopaminy w mózgu, jakieś leki mogą to nawet czasem powodować. Zdarza się też w depresji albo nerwicy. Ale to da się leczyć 🙂 Kiedy długo się nic nie chce, to człowiek traci chęci do życia i mogą nawet pojawić się myśli rezygnacyjne i samobójcze. Jeszcze może być razem z tym taka niechęć do siebie i świata i to pogłębia ten stan jeszcze bardziej. Jeśli długo będziesz się tak czuć, to pójdź do lekarza.

 

Ja takie coś miałem, było mi bardzo ciężko, chciałem popełnić samobójstwo, trzeba było mi zmienić leki. Teraz biorę moklobemid, który zlikwidował ten stan w tydzień. Mogę teraz spokojnie i z chęcią chodzić do pracy, szkoły. Czuję się dobrze.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, MarekWawka01 napisał:

To podobno może być spowodowane zbyt małą ilością dopaminy w mózgu

 

To akurat bardzo możliwe bo jestem na odwyku i właśnie ,,pozbawiłem organizm tej dopaminy'' rezygnując z tej ,,przyjemności''

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×