Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Zombi1992

Nerwica depresja citabax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od 3tyg mam zwiekszona dawke citabaxu z 20 do 40mg.Chcialem sie zapytac jak u Was wygladaly skutki uboczne.mnie sie spac bardzo chce mam nogi jak z waty i rece ,drza mi. 

Oczy mnie pieka.

czy tez mieliscie takie sk. uboczne i czy one przejda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Tutaj możesz poczytać o tym leku:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×