Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Szyman

Bardzo Mocne Duszności!

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie moja historia trwa już parę lat jestem młody , ponieważ mam 21 lat A od około 3-4 lat zmagam się z nerwicą najpierw była to nerwica lękowa nie byłem z tym u lekarza poczytałem trochę w Internecie i objawy się zgadzały,  gdy wyjeżdżałem z Miasta miałem bardzo silne ataki,  ale poradziłem sobie sam na prawdę sam . Miałem zły okres w życiu trafiłem na rok czasu do więzienia pomyślcie jak się czułem zamknięty w 4 ścianach nie widziałem świata i wtedy stawiałem czoła lękom trochę się uspokoiło, ale od pewnego czasu mam bardzo silne duszności może inaczej towarzyszą mi na codzień od roku ale teraz ? To katastrofa wyjechałem  za granicę , ponieważ potrzebowałem pieniędzy jestem z Partnerka i nie do końca dobrze nam się układa ostatnio , gdy byłem na małej imprezie to dnia następnego myślałem,  że nie wytrzymam 3 godziny cały czas brak możliwości wzięcia pełnego oddechu jest to od nerwicy robiłem badania byłem u pulmonologa nawet wszystko jest okej,  poza tym wiem , że są one od nerwicy bo już wcześniej je miałem tak w sumie się zaczęło obudziłem się pewnego dnia z silnymi dusznościami i tak już zostało.  Potrzebuje waszej pomocy. Proszę o opinię na ten temat co mogę z tym zrobić  ... Na prawdę już się wykańczam. 

Ps. Nie mam w pobliżu żadnego Polskiego psychologa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Niedawno nie tak dawno też przez to przechodziłem.

Chodzi o to prawdopodobnie gdy Ci jest duszno wdychasz zbyt dużo powietrza, wpadasz w hiperwentylację i jest jak jest.

- Podczas duszności zwróć uwagę na swój oddech, czy czasem nie jest płytki i nierówny?  Spróbuj oddychać równo, spokojnie, pomału, wdech nosem wydech ustami. 

- Możesz też na perę sekund/minutę zwiększyć duszności oddychając: szybko, głęboko i nie równo- organizm uczy się tak że podczas takiego stanu nic Ci nie zagraża, skoro sam możesz taki stan wywołać czy pogorszyć. Następnie wstrzymaj oddech na tyle ile dasz rady i ćwicz równe oddychanie jak wyżej.

- Ćwicz przeponę.

- Czasem pomagało mi głośne śpiewanie czy recytowanie jakiś wierszyków.

- Trening Schultza

- Oczywiście po powrocie do kraju dobry Psycholog lub Psychiatra

Unikaj alkoholu, używek mogą one powodować czy zwiększać napady.

Gdy  jest Ci duszno co wtedy myślisz, boisz się czegoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×