Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Michał00

Różne, dziwne nowe objawy to przez leki czy po prostu rozwnięcię się nerwicy?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiś 2miesięcy choruję prawdopodobnie na nerwice, początkowo objawiało się drżeniem ciała,zawrotami głowy,kołataniem serca i róznymi przewleklymi bólami brzucha,jelit,kregosłupa itd. Zacząłem więc stosować leki 3tygodnie betesda 10mg i spamilan 5mg nie pomagało. Poszedłem do drugiego psychiatry zamienił na sedam 3mg 1/4 tabletki 2razy dziennie i symfaxin er 37,5 1 tabletke dziennie przez pierwszy tydzien potem 2 dziennie, znowu zamiast być lepiej było gorzej i na własną odpowiedzialność po 2tygodniach odstawiłem symfaxin do teraz biore jedynie ten sedam(około miesiąc). Codziennie bez przerwy mam przeróżne objawy głównie mocny ściski głowy z pojawiającymi  się co jakiś czas trzaskami(strzelanie w okolicach głowy) do tego serce bije nierówno,pojawiają się skurcze dosyć często,  bardzo szybko, a po małym wysiłku jestem strasznie zmęczony i wtedy serce bije bardzo mocno, całe ciało mam napięte całe ciało szczególnie głowe i klatke piersiową. Czuję ciągłu niepokój, mam uczucie takiego jakby odrealnienia jakbym nie był i coś by we mnie pękło, często mam uczucie takiego jakby uczucie unoszenia się i utraty równowagi. Obecnie ciężko mi funkcjonować leków innych biore się bać mam przepisane:paroxinor 20mg i chlorprothixen zentiva.Odkąd właśnie zacząłem przyjmować te leki psychotropowe znacznie się pogorszyło za równo stan psychiczny się zmienił jak i pogłebiły się objawy somatyczne. Czy to możliwe, aby to wszystko było przez leki czy po prostu nerwica sie mocno rozwinęła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×