Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
helpme25

Odruchy wymiotne z nerwów.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, . niedługo mam egzaminy w szkole a moim głównym problemem są odruchy wymiotne ze stresu, nigdy nie wymiotuje treścią pokarmową, jest po prostu sam odruch.. zaczęło się to rok temu właśnie na egzaminach szkolnych, było to tak silne że co kilka sekund dochodziło do odruchu wymiotnego i przez to nie mogłem wejść na sale egzaminacyjną, wpuścili mnie ale spóźniłem się 15 minut a egzamin pisałem jak najszybciej jak mogłem będąc na skraju kolejnych odruchów wymiotnych, cały czas popijałem coca-cole żeby chociaż na chwile mi przeszło. Już dzisiaj myśląc o nadchodzących egzaminach mam odruchy wymiotne w domu, byłem z tym u lekarza pierwszego kontaktu który przepisał mi nospe forte oraz lexotan 3mg i kazał brać pół tabletki.  Nie mam problemu z mdłościami na co dzień czy nawet w pracy bo wiem że nawet gdyby doszło do wymiotów to w każdej chwili mogę iść do ubikacji czy się odwrócić żeby nikt nie widział oraz komfort daje mi to że nie wymiotuje i że jest to tylko sam odruch, i dlatego w takich miejscach mnie to nie męczy. Problemem jest zamknięta przeszczeń z której nie ma możliwości wyjścia a najgorsze są właśnie egzaminy w szkole, cisza, grupa osób + brak możliwości wyjścia w trakcie = mega stres i odruchy wymiotne. Potrzebuje czegoś doraźnie na te dwa dni stresu, myślałem o Aviomarinie ale nie wiem czy będę w stanie po tej tabletce pisać egzaminy i odpowiadać ustnie bo podobno mocno usypia. Drugą opcją jest np Lokomotiv + ten lexotan połówkę, raz go wziąłem i tak średnio mi pomógł, mdłości były ale nie tak nasilone, dodatkowo mógłbym popijać cole i jakoś to przeżyć.    Macie może jakieś sprawdzone pomysły ? kupiłem Valused ale chyba nawet nie ma opcji żeby zadziałał mocniej niż połówka lexotanu, nawet jak wezmę trzy kapsułki.  Jak to rozegrać?

Edytowane przez helpme25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj, ja choruje na nerwice i ze stresu nieraz miałam odruchy wymiotne i niestety dużo wymiotowałam. U Ciebie przyczyną też jest stres, musisz się tym zająć, iść do psychiatry/ lub i na psychoterapię, bo takie problemy z czasem mocno się nasilają ciężko i  się z tym żyje.

Teraz najważniejsze dla Ciebie są egzaminy, a jeśli chodzi o odruch wymiotny to Lexotan i Aviomarin się do niczego nie nadają. Możesz wziązc na noc przed egzaminem 15 mg mirtazapiny. Ewentualnie rano Torecan (najsilniejszy lek na mdłości i wymioty). Obydwa te leki są na recepte. Jeżeli chcesz zdać, to musisz migiem iść prywatnie do internisty albo psychiatry i wyciagnąc od lekarza receptę na te leki 😉

Edytowane przez lorana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu ktoś odpowiedział, dzięki !     Myślisz że ten Torecan mógł by mi pomóc ? mdłości jak mdłości nie mam ich za wiele, najgorszy jest właśnie odruch wymiotny poprzedzony chwilowymi mdłościami. I masz racje, Lexotan w ogóle mi nie pomaga.. wziąłem dzisiaj na próbę i kompletnie 0 efektu.   Kurde jak to zadziała to będziesz moją wybawicielką ;)  Potrzebuje czegoś na te dwa dni i nic więcej, później faktycznie wracam z egzaminów i czas na psychoterapie.

Edytowane przez helpme25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, helpme25 napisał:

W końcu ktoś odpowiedział, dzięki !     Myślisz że ten Torecan mógł by mi pomóc ? mdłości jak mdłości nie mam ich za wiele, najgorszy jest właśnie odruch wymiotny poprzedzony chwilowymi mdłościami. I masz racje, Lexotan w ogóle mi nie pomaga.. wziąłem dzisiaj na próbę i kompletnie 0 efektu.   Kurde jak to zadziała to będziesz moją wybawicielką ;)  Potrzebuje czegoś na te dwa dni i nic więcej, później faktycznie wracam z egzaminów i czas na psychoterapie.

Myślę, że może Ci pomóc. Mdłości, wymioty i odruch wymiotny pochodzą z tego samego ośrodka w mózgu i na to takie leki działają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche się obawiam tego leku, żeby nie dostać skutków ubocznych, czytałem że niektóre kobiety w ciąży dostawały dziwnych ruchów stawów i lądowały w szpitalu. Nie ma nic bezpieczniejszego? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×