Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Arus082

Zmiana leków a praktyki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj byłem na kontroli u psychiatry... Zmieniła mi leki na Doxepin, Absenor 500, Andepin biorę nadal. Zacząłem właśnie praktyki w wielkim sklepie budowlanym i oczywiście od wczoraj biorę te nowe leki i jest masakra, muszę nosić ciężary mimo, że mam od lekarza iż nie mogę wykonywać takich czynności... Po tych lekach mam podwójne widzenie, slaniam się na nogach w tym sklepie, ciągle zawroty głowy itp. Nie wiem co robić bo jeśli pójdę do domu to praktyki będę miał odrabiać w ferie zimowe a tego bym nie chciał :( Pomóżcie jak to przetrwać :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minimalne dawki,może nawet mniejsze niż minimalne. Zadzwoń do psychiatry co do dawek,nakreśl mu sytuacje.

W ogolę niezły masz zestaw. Nie dziwie się ze masz takie skutki uboczne.

Edytowane przez giroditalia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×