Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Haras

Strach

Rekomendowane odpowiedzi

Od 3 miesięcy zmieniłem stanowisko pracy na bardziej wymagające. I zauważyłem że coś się dzieje ze mną nie tak. Wczoraj poszedłem do lekarza i przepisał mi cito. Mam ataki paniki i strach w oczach . Ten lek mnie pobudza . Czy tak ma byc? Może ja powinienem dostać jakiś uspokajające leki?

Nie wie co robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to te wszystkie leki na początku wyostrzają objawy, a zaczynają działać po 2-3 tygodniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×