Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Marioo94

Witam - schizofrenia ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nazywam się Mariusz , mam 23 lata. W wieku 19 lat poznalem grupke ludzi i dalem się wkrecic w towarzystwo narkotykow i dopalaczy ( amfetamina , mefedron)

Patrzac na to dzisiaj stwierdzam ze bylem uzalezniony. Trwalo to ok. 2.5 roku , Pewnego dnia przesadzilem ( 3 dniowa impreza do oporu ) , czulem jakby nagle swiat stal sie dla mnie szary i czulem sie jakby ktos wszedl mi w glowe , znal moje mysli i rozkazywal zebym cos zrobil. Przestraszylem sie , nie wiedzialem co robic , ucieklem spanikowany z imprezy. . Nastepnego dnia czulem sie jak gdyby nigdy nic , dalej lecialem , imprezowalem przez okolo pol roku. Z kazda kolejna impreza robilo sie co raz gorzej (to byl czas w ktorym powinienem to rzucic , jednak nie potrafilem.) , az w koncu stwierdzilem ze nie poradze sobie z tym i wyjechalem do rodzinki za granice , od 2 lat jestem czysty , pierwsze miesiace abstynencji byly najgorszymi dniami w moim zyciu , napady lekow , czulem sie przesladowany , obserwowany , zestresowany , wysmiewany , nawet zdawalo mi sie ze ludzie komentuja moje zachowanie w trzeciej osobie. Mialem nadzieje ze wszystko wroci do normy , po jakims czasie lecz mija juz 2 lata . Objawy ktore u siebie zaobserowalem ;

-lęk

-stres

-poczucie winy

-niska samoocena

-wahania nastrojow

-pobudzenie a za chwile uczucie zmeczenia

-uczucie bycia obserwowanym

-problem z rozmowami

-otepienie

-drzenie rak w towarzystwie

-problemy z koncentracja

-stany depresyjne

-urojenia

-halucynacje (w nocy )

-zaburzeniami myślenia

-poczucie bycia prześladowanym

 

Mysle o tym caly czas i boje sie ze zwariuje do konca :) Gdy wychodze z domu jest najgorzej ( praca , sklep , silownia) -, gdy do niego wracam wszystko mija i znowu jestem soba.

 

Prosze o porade , co to moze byc , Do psychiatry wybiore sie jak najszybciej gdy bede w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnogość propozycji zaburzeń które mógłbym tutaj zapodać jest tak liczna, że brakowałoby palców do wyliczenia. Odnośnie pytania które stawiasz w tytule, to przypuszczam że nie masz schizofrenii, ale to co ja uważam jest najmniej istotną kwestią, bo potrzebujesz specjalistycznej diagnozy i opinii w tej sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witaj na forum

Według mnie najbardziej niepokojące są

-uczucie bycia obserwowanym

-poczucie bycia prześladowanym

Podpada to pod typowe urojenia prześladowcze z krytycyzmem częściowo zachowanym - to idzie na plus, ale marne to pocieszenie skoro i tak jesteś uwikłany emocjonalnie w treściach urojeniowych.

Kolega wyżej dobrze radzi, potrzebna Ci specjalistyczna diagnoza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym odswiezyc temat. Dostalem diagnoze , urojenia przesladowcze , oraz leki o nazwie Rispolept . Moglby ktos opisac ewentualne skutki uboczne tego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Marioo94, czemu nie spytałeś lekarza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marioo94, czemu nie spytałeś lekarza?

Wizyta trwala tylko 20 min i bylem tak zestresowany , ze kompletnie mi to z glowy wylecialo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Marioo94, Rispolept to typowy neuroleptyk. Można po nim trochę przytyć i być przymulonym. Nie wiem, co tam jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mario94 zmień psychiatre i nie wspominaj o diagnozie,nie jestem specjalista ale rispolept brałem i jest to lek ktory stosuje sie przy ostrych epizodach maniakalnych oraz w leczniu psychoz jak wiekszosc neuroleptyków powoduje tycie a zwlaszcza rispolept! bedziesz senny ,przymulony i zagladał czesto do lodówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mario94 zmień psychiatre i nie wspominaj o diagnozie,nie jestem specjalista ale rispolept brałem i jest to lek ktory stosuje sie przy ostrych epizodach maniakalnych oraz w leczniu psychoz jak wiekszosc neuroleptyków powoduje tycie a zwlaszcza rispolept! bedziesz senny ,przymulony i zagladał czesto do lodówki

 

Wiesz co , probuje dalej , nie podobala mi sie ta wizyta , na podstawie paru zdan wystawil diagnoze wypisal recepte skasowal 150 zl i do domu. Szukam innego lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marioo94,

 

Powiem ci że ja wziełam kilka dopalaczy i tak sie zaczeło.

Prześladowanie (czerwoni)

Obserwowanie

Głosy i piski

...

Ale ja tego nie traktuje jako choroby. To jest dar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Depresja dwubiegunowa ?! psychoza maniakalna?! ja bym nie czekala dluzej , tylko poszukala dobrego specjalisty. Sam juz sobie wiecej nie pomozesz... i tak szacun ze wyszedles z tego bagna :uklon::brawo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam bardzo serdecznie, miło mi dołączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×