Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Valette

Czy to normalne?

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mam silną nerwicę lękową. Odkąd biorę lek Anafranil lęk pomału ustępuję, tzn boję się ale już tak nie panikuję. Pojawił się jednak nowy problem: praktycznie cały czas mam uczucie "nieobecności", jakbym nie była w zgodzie z otoczeniem. Czy to normalne i czy kiedyś minie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź do swojego lekarza i mu o tym powiedz, może trzeba zmienić lek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×