Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
edharis

Impotencja

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem tu nowy.

Chcę Wam opowiedzieć o moich problemach ze zdrowiem, być może ktoś miał podobne i udało mu się z tego wyjść.

Mam 34 lata, jestem chory od 3 lat na nerwice lękową.

Miałem wtedy ciężki okres w życiu, dużo stresu, głównie wynikającego z zerwania wieloletniego związku z dziewczyną. Miałem przez to ogromne poczucie winy, wszyscy byli przeciwko mnie, żyłem w ciągłym lęku. Pewnego dnia w tamtym okresie przestraszyłem się obrzęku skóry, że to rak albo jakaś inna choroba, skonsultowałem to z lekarzem i mnie uspokoił że to nic groźnego.

Lecz od tego momentu moje życie się zmieniło. W ciągu jednego dnia straciłem popęd seksualny (wysoki do tamtego okresu), za chwile doszły problemy ze snem. Po pół roku dostałem silnego ataku lęku w czasie rozmowy z ludźmi (piłem dużo alkoholu w tamtym czasie, wiec podejrzewam że przez to pogłębiłem chorobę) wszystkie te dolegliwości towarzyszą mi do dzisiaj. Dopiero po tym odwiedziłem psychiatrę, najpierw brałem 9mcy sertralinum, potem 9mcy venlafaxinum, potem 3mce paroksetyne , nic to nie dało. Zecydowałem się odstwawić leki , od pół roku nic nie biore (czasem trittico na spanie) ale ciągle mam te same objawy. Chodzę na psychoterapie, która pomaga mi ale tylko chwilowo, bezpośrednio po spotkaniu lęki społeczne słabną.

Nie pomaga mi to że jestem samotny, nie potrafię stworzyć relacji z żadną kobietą bo wiem że moje problemy wyjdą za jakiś czas i przeżyje tylko upokorzenie (raz się tak zdarzyło). Terapia lekami obniżyła libido tak że nawet sildenafil nie działa.

Tracę wiarę że mogę z tego wyjść, nie mam żadnego pomysłu jak poradzić sobie z tą chorobą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę zapytać, możesz mi na priv wysłać wiadomość, byłeś tylko w jednym w związku? Coś tu czuję, ale potrzebuję więcej informacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie spadek Twojego libido jest powizany z lekami. Z Twojego opisu wynika dla mnie, że podłoże może byc raczej psychogenne: lęk przed porażką, "nie sprwadzeniem się", niska samoocena. Terapia to dobre wyjście dla Ciebie z tego co piszesz.

 

Z własnego doświadczenia moge powiedzieć Ci, ze leki SSRI zazwyczaj obniżają libido i chęć do seksu. Po odstawieniu wszystko powoli wraca do normy. Nie od razu, nie w tydzień. U mnie potrzeba na to kilka m-cy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×