Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Tarik

Drżenie , nerwica, depresja a mam dopiero 25 lat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam nie mały problem. od maja drżą mi ręce nogi i język. nie dzieje się to bez przyczyny. podczas wyjazdu do pracy w holandii trafiłem na ,, dobre " towarzystwo . po wielu próbach namawiania mnie do wzięcia ekstazy uległem. po wzięciu jednej czułem się wspaniale , nie potrafiłem sobie odmówić i brałem następną. później gdy już chciałem zakończyć wieczór pojawiły się teksty: dawaj jeszcze jedną, stary nic ci nie będzie, po tej dobra bania jest. to tak jak by pijany miał sobie odmówić kolejnego kieliszka... skończyło się o 10 rano następnego dnia i wzięciu łącznie 4-5 tabletek. następnego dnia czułem się osłabiony, zawroty głowy i drżenie ale to podobno normalne. weekend się skończył w poniedziałek poszedłem do pracy na 14 i tam zaczął sie koszmar. serce waliło jak młot , było mi strasznie gorąco. byłem przerażony . wydawało mi się że moje serce zaraz stanie. myślałem tylko o mojej rodzinie że ich już więcej nie zobacze... następnego dnia derealizacja, depersonalizacja, pieczenie karku , kucie serca, zawroty i silny ból głowy. ogromne poczucie winy , stres .wytrzymałem 2 tygodnie i musiałem wrócić do domu. poszedłem do lekarza rodzinnego i powiedziałem o całej sytuacji . lekarz powiedział że to przemęczenie i nic mi nie będzie. trochę mnie to uspokoiło ale niektóre dolegliwości wróciły ale z czasem wszystko ustało a drżenie pozostało do dziś . mam nerwice albo depresje. a może jedno i drugie. ciągle wpisuje w wyszukiwarce moje dolegliwośći o drżeniu. wkręcam sobie parkinsona, sm i inne choroby . nie mogę wrócić na dawny tor życia. jedna głupia decyzja i moje życie legło w gruzach. za młodu trochę sie paliło zioło ale z czasem zmądrzałem i przestałem. z twardymi nie miałem styczności i ten pierwszy raz zrujnował mi życie... obwinianie siebie pogarszało sytuacje więc przestałem siebie obwiniać.

jeśli chodzi o drżenie to podczas zdenerwowania nasila się. gdy napnę mięśnie także. np gdy leże i napnę mięśnie brzucha to cały się trzęsę albo gdy staje na palcach . zastanawiam się czy te objawy to uszkodzenie mózgu czy objawy depresji albo nerwicy. miał ktoś może podobną sytuację albo ma podobne dolegliwości ? czy są jakieś leki które mogły by mi pomóc ? Pozdrawiam wszystkich zaburzonych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Cześć,

 

Narkotyk uwolnił Twój potencjał chorobowy. Standard. Mój potencjał też w pewny stopniu został uwolniony w takich okolicznościach. Z tego co piszesz to wygląda mi to na nerwicę. Ja miałem drżenie rąk, nóg i ogólnie całego ciała. Drżenie mocno nasilało się w sytuacjach stresowych. Na te problemy polecam ci lek o nazwie Propranolol. Likwiduje on wszelakie drżenia. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak wyżej - narkotyk uwolnil cos co juz bylo w tobie.

 

przestan sie zadreczac, idz na terapie, bo problemem sa nie drżenia (to skutek) ale TWOJE MYSLI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że macie rację bo cały czas wkręcam sobie że to extazy przyczyniło się do tego że mój mózg nie wytwarza wystarczająco dopaminy i stąd te drżenie. byłem u psychologa. konował jakiś , po 3 sesjach zaczął odwoływać co drugie spotkanie. po 2 miesiącach znalazłem prace i podziękowałem za współprace. powiedział że na początku byłem bardzo roztrzęsiony a teraz ze mną lepiej i uważa że nie potrzebuje psychologa. praca daje mi ulgę ale wystarczy byle szczegół który wyprowadza mnie z równowagi. ta nerwica przysłania wszelkie ambicje, plany i zamiary. też tak macie ? o pewności siebie nie wspomnę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
ta nerwica przysłania wszelkie ambicje, plany i zamiary. też tak macie ?

Nie wiem czy mam nerwicę ale wiem, że nie mam żadnych ambicji, planów ani zamiarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×