Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
DarkAngel

Stękanie (temat wydzielony)

Rekomendowane odpowiedzi

Dark, a tak konkretniej? Jakieś obiekcje, czy tylko sobie stęknąłeś? ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doceniamy, doceniamy, niezwykle miło z Twojej strony ;) I tak ma być ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja też sobie mogę wirtualnymi oczkami powywracać :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzięki! :smile:

 

Przecież ja tu nie chcę jakiejś rewolucji wprowadzać, tylko faktem jest, że przybyło użytkowników, ubyło moderatorów i potrzebna była natychmiastowa pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat tu nie ma specjalnie nic do tłumaczenia, bo na moderatora nadajesz się wręcz doskonale - a gdyby ktoś miał jakieś obiekcje, zapewne będzie miał odwagę je ''wyłuszczyć'' w PM'ie, więc wszelkie wywracanie oczkami możemy traktować tylko jako wyraz bezgranicznej aprobaty... 8)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dark, a tak konkretniej? Jakieś obiekcje, czy tylko sobie stęknąłeś?

 

widzę że tu teraz nawet stęknąc nie wolno :lol::mrgreen::roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dark, a tak konkretniej? Jakieś obiekcje, czy tylko sobie stęknąłeś?

 

widzę że tu teraz nawet stęknąc nie wolno :lol::mrgreen::roll:

Nie wolno! Loża goni :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Loża Szyderców? :shock:

Loża Szyderców została zbanowana :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę że tu teraz nawet stęknąc nie wolno Laughing Mr. Green Rolling Eyes

 

Nie wolno, bo szybko ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wolno, bo szybko

 

szybko co :?:

zbanujesz mnie :?:

 

Twilight

 

uszanuj to,że nie każdemu musi sie podobac to co Tobie :?

 

p.s. życzę miłego modkowania :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę że tu teraz nawet stęknąc nie wolno :lol::mrgreen::roll:

 

szybko co :?:

zbanujesz mnie :?:

 

Ewa, jakiś problem..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ewa, jakiś problem..?

 

Beata więc może Ty dokończysz za kolegę co szybko :?::?::?:

 

takiej wypowiedzi nie da sie inaczej odczytac więc to chyba nie ja mam problem :roll:

 

moim zdaniem każdy sobie Tu stęka odkąd pamiętam i jak do tej pory nic nikomu to nie przeszkadzało :!:

 

nikt nikomu nie ubliżył :-| a czy ktos się musi tu lubic :?: nic na siłe .......

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie cała ta dyskusja to mowa - trawa. Ktoś "stęknął", ktoś inny zapytał czy można, ktoś kolejny zażartował.... a komuś kolejnemu poległo na wątrobie :lol:

 

Wniosek: trzeba przewietrzyć ;)

 

 

A poważnie..jak ktoś ma problem to niech wypowiada się jasno i wyraźnie. Tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam tylko tyle, żeby przez to wietrzenie komuś moherowy beret nie spadł :lol::mrgreen:

p.s. jakby ktos coś szukał miedzy wierszami wyjaśniam to zart :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie patrzę na ten topic i zastanawiam się - dalej istnieje jakis poważny problem, czy tylko Ci sie Didado nudziło przed kompem?

 

Wiadomo, byli moderatorzy mogą być znudzeni, ale oprócz tego, kilka osób chce tu naprawdę pomagać. Więc krótko, chodzi o coś konkretnego, czy to takie pogaduszki-pierdółki, bo nie wiem, czy tracić czas na wyjaśnianie starego, wręcz z brodą żartu ''nie wolno to szybko''. :lol:

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twilight wiesz co zastanawiaj sie do woli gdzie i komu sie nudzi odpowiem Ci tak: moja to osobista sprawa jak spędzam swój prywatnie czas :!:

a czy " byli" czy " nie byli " pamiętaj, że mają oczy i widzą pewne rzeczy :roll:

 

Krótko Ci też odpowiem nie mam ochoty na Twoje jak to określasz popierdółki stare wręcz z brodą :D nie złośc sie i przyjmij do wiadomości, że nie wszystkich da sie lubic :!::!: a jak nie rozumiesz to Twój problem :idea:

 

życzę miłego pomagania :D na tym kończę tę niesmaczną dyspute kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę że tu teraz nawet stęknąc nie wolno

Oj :(

 

Czasem trza ,raz wolniej ,raz szybciej ale trza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj

 

noo i z " karłem" tez nie gadaj bo zostaniesz wyśmiana :twisted:

 

pozdrówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×