Skocz do zawartości
Nerwica.com

Co mam zrobić?


zyxxyz

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Kto mnie kojarzy, to będzie pamiętać moje objawy, ale tak naprawdę piszę ten wątek, bo mam inny dylemat. W końcu, nareszcie, poszedłem do psychiatry. Przelamywalem się bardzo długo. Byłem dziś. Wizyta prywatna, pierwsza 150zł, kolejne po 100zł. Przepisano mi Paxtin, pierwsze 4 dni po pół tabletki, później całą 1 raz dziennie. Nie zarabiam jeszcze sam, mam prawie 21 lat i studiuję dziennie. Mam mniej więcej na 4 kolejne wizyty. Mam nadzieję, że znajdę jakąś robotę wkrótce. A mój problem jest taki, że boję się mamie o tym wszystkim powiedzieć. Po prostu, nie umiem sobie tego wyobrazić, mam ogromny lęk przed tym. Wiem, to brzmi dość dziwnie, mam prawie 21 lat, a piszę tak jakbym miał 14. W zasadzie nic nie musiałbym mówić, ale skutki uboczne jak się pojawią, to nie ukryje ich. Poza tym to może się wiązać z nie chodzeniem na uczelnie przez pierwsze dni zażywania. Co mi radzicie? Poza tym cały czas myślę, czy brać. Boję się tych skutków ubocznych, lekarka mi powiedziała, że po nich mogę mieć problemy z trawieniem i te seksualne, no niby nic, ale jednak te dotyczące trawienia mogą być uciążliwe. Sam fakt, że po odstawieniu są różne 'jazdy', trochę mnie blokuje. No i to, że być może będę to brał do końca życia. Proszę, doradzcie mi coś. :(

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj zyxxyz!

 

Świetnie, że w końcu się przełamałeś i poszedłeś do psychiatry, który przepisał Ci leki. Stosuj się do zaleceń lekarza. Nie sądzę, by leczenie farmakologiczne trwało nieustannie do końca Twojego życia. Twoja wątroba prędzej czy później by się zbuntowała. Poza tym jeśli obawiasz się skutków ubocznych farmakoterapii, rozważ uczestnictwo w psychoterapii. Ta nie ma skutków ubocznych, a na pewno Ci pomoże w pracy nad sobą. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach