Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Łukasz_a

Witam Wszystkich serdecznie : ))

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam na imię Łukasz 26 lat

Z nerwica borykam się od 6 lat jakiś miesiąc temu skończyłem terapię grupową : ))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz_a, witaj w naszym gronie :P

Jak się czujesz po przebytej terapii ? Jak oceniasz jej efekty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze było fajnie do połowy mniej więcej później zeszli mi z paroksetyny nagle i się zaczęły jazdy i objawy i cala ta terapia zaczęła mieć odwrotny efekt po samym zakończeniu jakiś tydzień spokoju a to co teraz mam to po prostu jakiś obłęd, chyba nigdy się tak źle nie czułem zawory głowy ręce nogi tak jakbym nie czuł ich dziwna sprawa nie wiem co robić szczerze mówiąc chętnie bym wrócił do paroksetyny : // Niby mam narzędzia które dostałem na terapii dostałem ale objawy mnie przestają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz_a, Witaj na forum! Nie wiem co aktualnie się w twoim życiu dzieje, byc może należy przetrwac ten gorszy okres. Wyszedłeś ze strefy komfortu - nie chodzisz już na terapię, nie bierzesz leków, musisz sobie dawac radę sam. Jeśli dzięki narzędziom z terapii nie będziesz w stanie funkcjonowac przez jakiś czas, to wtedy zwróciłabym się o pomoc do lekarza. Ale może jednak spróbuj dac czas swojej głowie przestawic się i daj jej szansę nauczyc się funkcjonowac. To nie jest łatwe , wiem, ale trzymam kciuki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz_a, jeżeli odstawiono Ci gwałtownie antydepresanta, to miałeś prawo źle się poczuć. Zależy jeszcze jak długo go brałeś ? Myślę, że sensownym byłoby wrócenie do paroksetyny, skoro Ci pomagała, choćby w najmniejszej dawce tzw. podtrzymującej. Terapia mogła Cię rozchwiać emocjonalnie, a teraz nie potrafisz się na nowo poskładać do kupy. Może warto byłoby też pomyśleć o kontynuacji terapii, tym razem indywidualnej ... 3 miesiące to czasami zbyt krótki czas, żeby poukładać sobie wszystko w głowie, nauczyć się nowych reakcji na stres i inne negatywne emocje. Najgorsze jest chyba nic nierobienie ( widzę po sobie ), niczego nie ułatwia, a tylko potrafi wpędzić w jeszcze większego doła. No i raczej nie ma co liczyć na to, że samo przejdzie. Psychika ludzka to strasznie skomplikowana i nieobliczalna machina :bezradny: Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz_a,dodam jeszcze, że właśnie przeczytałam w mądrej książce o farmakoterapii, że paroksetynę należy bardzo wolno i mądrze odstawiac, poniewaz jej odstawienie może powodowac ryzyko zespołu odstawiennego (zwykle 4-6 dni od zaprzestania leczenia lub nagłej redukcji dawki). Może ciebie to dotyczy. Najczęściej po jakimś czasie to mija (trzeba wytrzymac, przeczekac), jak nie to musisz iśc do lekarza, żeby coś zaradził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak szedłem na terapię brałem 20mg zeszli mi po 2 tygodniach na 10mg i po kolejnym tygodniu na 0mg od tamtej pory hardcore z małymi przerwami. Dodam że brałem paro od około 4 lat 3 z nich to dawka 40mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz_a, to masz raczej jasność, że to najprawdopodobniej przez zaprzestanie brania leku. Ale warto byłoby to skonsultować jeszcze z psychiatrą :!: Łukaszu, nie męcz się z tym sam. Naprawdę nie warto :P

 

kosmostrada, no właśnie zalatana23 pisała, że ma ten problem i 3 razy bezskutecznie próbowała odstawiać paro :?

Ostatnio Kalebx3 też wspominał, że przy redukcji paro z 10 mg na 5 mg zaczęły mu się jazdy i wrócił. Jak widać to są cholernie uzależniające leki :time:

A mówią, że tylko benzo uzależnia ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×