Skocz do zawartości
Nerwica.com
santiago231

Pytanie Xetanor a Elicea

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszytskich. Otóż od dwoch lat cierpie na tą okropna chorobę jaka jest nerwica. Udałem sie z tym do psychiatry i po przedstawieniu moich problemów przepisał mi lek Xetanor 20 mg który miał mnie z tego wyleczyc i powiem wam ze nawe mu sie to udało ale nie do konca. Po leku bardzo dobrze sie czułem ale moje libido było bliskie zeru po zazyciu 20 mg, po zjedzaniu półówki (10mg ) było spoko ale znów odbijało sie to na moim samopoczuciu.. tzn juz nie byłem takie pweny siebie itd , mozna powiedziec ze leki powróciły . Wiec udałem sie z tym do prychiatry zeby jakos to razem ze soba pogodzic to libido a dobre samopocxzucie i on pzrespiał mi inny lek a dokładnie Elicea 10 mg , powiedział ze to powinno pomóc , ale zazywam juz tydzien i efektów nie ma , jest nawet zle bo jestem zmeczony i ospały ( po xenatorze tak nie miałem ) i moje pytanie czy miał ktos tak kiedys ? czy elicea 10 mg bedzie równie dobrym i mocnym lekiem jak xetanor i nie obnizy mi ono tak libida a spowoduje takie samo dobre samopoczucie jak xenator 20 mg ? Bo na logike to mi sie nie wydaje skoro xenator 20 i było ok a elica 10 mg i tez bedzie oki ? co o tym myslicie pozrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę żebyś wziął i się przekonał nikt ci nie napiszę jak lek będzie na Cb działał czy ci pomoże i jakie będziesz miał libido :D Obydwa leki obniżają libido.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wladnie biore go i libido poki co ok ale zle sie czuje przez ten lek. Biore go tydzien czasu i jest nie za dobrze . Po jakim czasie laki zaczynaja dzialac konkretnie bo juz nie pamietam w jakim czasie xetanor sie rozkrecil :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 2 tyg. możesz zacząć odczuwać pozytywne działania leku do 1 miesiąca powinien się rozkręcać.Zresztą tutaj niektórzy twierdzą że czekać trzeba do 3 miesięcy aż zacznie działać albo do 6 miesięcy więc wiesz zależy od pkt widzenia.Minimum 2 tyg tyle ci powiem :D Tydzień to za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego :D z teori wychodzi ze powinien zadzialac niedlugo i dobrze bo z tego co czytalem to escitalopram dotycgczas jest najlepszym inhibitorem wychwytu serotoniny i ze pozostawia najmniej skutkow ubocznych od pozostalych ,ale czy to prawda to sie okaze :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×