Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
lionmen

Kobieta 65lat nadciśnienie na tle nerwowych - BISOCARD pytan

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie, moja Mama od wielu lat cierpi na nerwicę, zażywa leki czasami jest lepiej czasami gorzej. Od pewnego czasu jednak rozregulowało się jej ciśnienie ponieważ wcześniej zażywała inny lek który jej pomagał - jednak bardzo wypłukiwał potas z organizmu przez co lekarz przepisał ENARENAL - jednak zażywając 2x dziennie po 5mg ciśnienie nadal miała wysokie w sensie przeważnie około 160/90 albo 180/90.

 

Tak więc lekarz znowu zmienił jej tabletki w dniu wczorajszym na BISOCARD oraz CARZAP - po jednej tabletce codziennie rano.

 

I tutaj pojawia się pytanie po jakim czasie ten lek zacznie działać, ponieważ w ciągu dnia dobrze się czuła a teraz pod wieczór zmierzyłem jej ciśnienie bo nerwica znowu dała znać o sobie i wyszło 186/88/puls 58 ?

 

Czy te leki zaczną działać dopiero po jakimś czasie ? Czy teraz może gdy ma podwyższone ciśnienie zażyć jeszcze dodatkowo ten ENARENAL ?

 

Proszę o pomoc w tej sprawie oczywiście Mama ma nadciśnienie na tle nerwowym, nie je tłustych rzeczy, praktycznie 0 soli, kawy nigdy nie piłka alkoholu również itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

No to nalezy powrocic do tamtego leku i brac potas. Niestety leki na nadcisnienie jak i na nerwice to kwestia doboru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agusia dziekuj za szybka odpowiedź, a powiedz mi czy teraz Mama może zażyć na noc ten ENARENAL ? Czy zaczekać i ciśnienie może samo spadnie ? A myślisz ze np po kilku dniach zażywania tego BISOCARDU - dopiero wtedy zaczął by dobrze działać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lionmen, Radzę zasięgnąć porady lekarskiej , to zbyt poważne sprawy aby słuchać rad internautów, na dodatek to forum psychologiczne , nie kardiologiczne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, ale już nie wiem jak mam Mamie pomóc itd, była już u 4 rech słownie czterech lekarzy kardiologów itd. i ku... żaden jej nie potrafi pomóc, czy też jakoś doradzić nie wiem, zostawiła juz prawie 600zł na wizyty i dalej ma nadciśnienie - ogłupieć można, a poprzedni ktory jej lek zapisał który powodował właśnie spadek potasu w ogole jej o tym nie poinformował tak że wyladowała w szpitalu z objawem anoreksji i bardzo złymi wynikami badań. Dlatego już nie mam pojęcia do jakiego naprawdę mądrego lekarza w okolicach rzeszowa się udać :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpuść imbecyli bo ci matkę zabiją ...moja już by poszła z ciśnieniem 200/100

Zacznij sam myśleć :idea:

 

Kup jej -

Lecytynę - niech łyka 5gram dziennie w proszku NonGMO

Omega 3 najlepiej w postaci Lnianego oleju (2-3łyżki/łyki dziennie)

Magnez Olimp Chela Mag B6 Forte x1 tab dziennie

Potas np. Olimp 2tab/dziennie

 

Potem o dodaniu czegoś więcej można pomyśleć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×