Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
pinokioo

Uczucie pustki

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

mam pytanie od roku biore moklar w dawce 300mg problem polega na tym, ze od kilku miesiecy czuje w sobie jakas taka wielka pustke. Mimo, ze kiedys mialem problem z nerwica lekowa (dalej mam) to mimo wszystko moja glowa byla pelna pomyslow ktore chcialem realizowac. Dzisiaj nie mam pomyslow w ogole, czuje sie po prostu wyjalowiony, troche jak pusta skorupa. Nie wiem co chce w zyciu robic i nic mnie w sumie nie cieszy. Nie wiem, co mam zrobic bo z jednej strony faktycznie mniej przejmuje sie tym co inni o mnie powiedza, ale z drugiej strony nie chce przez reszte swojego zycia byc tylko obserwatorem i czuc sie jakby ktos uwiezil mnie w akwarium. Czy takie objawy maja cos wspolnego z moklarem czy jest to cos innego? Jezeli tak to co to moze byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj pinokioo!

 

Podejrzewam, że Twoje uczucie pustki i wyjałowienia może mieć coś wspólnego z apatią, która dość często towarzyszy nerwicy lękowej. Niestety, przez Internet nie da się określić źródła twoich problemów. Jeśli interesuje Cię, jak na innych działał/działa Moklar oraz inne leki zawierające substancję czynną moklobemid, to odsyłam do Indeksu leków :arrow:moklobemid-aurorix-mobemid-mocloxil-moklar-t22320.html. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×