Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
mifune85

Wpływ antybiotyków na depresję

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ok.2 tygodnie temu zachorowałem na grzybicę brody. Przez tydzień brałem różne leki i maści przepisane przez dermatologa i chociaż czułem sie nienajlepiej to psychicznie w miarę dobrze. Później przepisała mi antybiotyk, który biorę od Piątku. Od tego czasu czuje się jakbym miał nawrót depresji. Jestem wyczerpany, nic mnie nie cieszy i jestem tak słaby że mam bez przerwy ochotę spać:/Dodam tylko że przed rozpoczeciem kuracji antybiotykami czułem się dobrze i nagle taki spadek w dół. Czy to możliwe że antybiotyk tak źle wpłynął na moją psychikę i czy ktoś z was ma podobne doświadczenia?Nie wiem czy powinienem poczekać aż to może przejdzie bo nie chce zmieniać leków antydep. ani dawek, które tak dobrze na mnie podziałały. Pomóżcie...

 

-- 03 lip 2013, 00:14 --

 

Naprawde nikt się z czymś takim nie spotkał:/Założyłem już chyba piąty temat na tym forum i nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi a o trollowanie raczej nie można mnie oskarżyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to możliwe że antybiotyk tak źle wpłynął na moją psychikę

Oczywiście, że tak. Zawsze czytaj dołączoną do antybiotyku ulotkę, czytaj możliwe działania niepożądane i gdy któreś z nich wystąpi - zwróć się pilnie do lekarza, a antybiotyk natychmiastowo odstaw!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to możliwe że antybiotyk tak źle wpłynął na moją psychikę

Oczywiście, że tak. Zawsze czytaj dołączoną do antybiotyku ulotkę, czytaj możliwe działania niepożądane i gdy któreś z nich wystąpi - zwróć się pilnie do lekarza, a antybiotyk natychmiastowo odstaw!

 

Dziękuje za odpowiedź. Antybiotyk odstawiłem i jutro ide do lekarza, konkretnie dermatologa. Tylko zastanawiam sie czy jest mozliwe żebym wpadł w depresje tylko z powodu samego antybiotyku plus choroby(grzybicy). Dawno przestałem wierzyć w takie cuda że depresje może spowodować u mnie jakiś czynnik pozapsychiczny. Cały czas jestem na lekach i wyglądało na to że dawka jest już ustalona a tu taka niemiła niespodzianka:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mifune85, a w życiu pojawiły się jakieś zmiany, jakiś dodatkowy stres?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mifune85, a w życiu pojawiły się jakieś zmiany, jakiś dodatkowy stres?

 

 

Wszystko układało się bardzo dobrze wręcz idealnie. Stresu nie było prawie wcale. Moje zaburzenia psychiczne zupełnie nie układają się w logiczną całość i związek przyczynowo-skutkowy. W zeszłym roku cierpiałem na nadmierną senność i kłopoty ze snem, które zmieniały się w dośc dobre samopoczucie co kilka dni. Nie była to jednak mania ani nawet hipomania. Kiedy poprawiło mi się na okres miesiąca to wpadłem w depresje i bezsenność. W tym roku zmieniono mi troche leczenie co dało skutki bo sen się wyrównał i wahania nastroju zelżały. Gorzej znowu zacząłem się czuć jak dotknęła mnie grzybica skóry gładkiej ale na początku to było głównie męczące fizycznie(ból, swędzenie i gorączka). Dopiero jak zacząłęm brać antybiotyk to poczułem się bardzo źle psychicznie jak przy depresji. Nie ogarniam już tego zupełnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×