Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
justynak26

Leki a cukrzyca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałabym uzyskać od Was informację odnośnie tego czy ktoś z Was dostrzegł u siebie po zażywaniu antydepresantów objawów cukrzycy, czyli nadmierne pragnienie, pocenie się, wielomocz. Nie chcę się dobijać kolejną chorobą a po prostu nie daję sobie rady z w/w objawami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak jest to musisz z tym iść do lekarza który zapisał terapie farmakologiczną. Niektóre leki wysuszają śluzówkę jamy ustnej i wtedy jest wzmożone pragnienie. Pocenie się - to może być objaw nerwicy. To wszystko trzeba skonsultować z lekrzem.On będzie wiedzial co z tym zrobić, Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś poszłam do lekarza ogólnego, 2 tygodnie temu sama sobie odstawiłam leki, jutro idę zrobić badania. Jeżeli chodzi o pocenie to nie denerwuję się, ze mnie po prostu cały czas się leje pot bo jest mi okropnie gorąco. Jutro się wszystko wyjaśni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne objawy, a na dodatek jestem hipochonryczką. W ataku paniki kupiłam glukometr. Ale u mnie te objawy nie miały nic wspólnego z cukrzycą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Moja terapeutka uwaza ze trzeba odczekac 2 h przed i po od zazycia leku (w moim przypadku Cilon, ale chodzi chyba o wszystkie) by moc zjesc cos slodkiego, czy nawet poslodzic herbate.

Chodzi o to zeby lek sie wchlonal dobrze, bo cukier ponoc hamuje wchlanianie leku, wiec wnioskujac lek dziala gorzej albo prawie wcale :?

Co o tym myslicie??

 

Ja sobie wzielam to gleboko do serca i nie daje mi to spokoju, a zdarza mi sie nie oprzec jakiejs slodkosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic mi o tym nie wiadomo.... lekarz nic nie wspominał, biorę Cital, to jest ta sama substancja, popijam słodzoną herbatą i lek raczej działa... aż spojrze na ulotkę czy tam nic o tym nie piszą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×