Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
black cats

Nie wiem co zrobic

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zaczelo sie od podrozy samolotem okolo pol roku temu, w samolocie dostalem silnego napadu paniki nie wiedzialem co ze soba poczac. Od tamtej pory nie moge podrozowac zadnymi srodkami komunikacji gdyz od razu pojawiaja sie strach i wymioty kazda podroz jest dla mnie koszmarem co kilka przystankow musze wysiadac zapalic papierosa i odetchnac. Pozniej dostawalem te ataki obojetnie gdzie bym przebywal ale nie byly one silne raz tylko chcialem popelnic samobojstwo (ale na szczescie sie przed tym wybronilem). Od kilku dni mam je caly czas,od momentu jak obejrzalem film w ktorym dziewczyna zwariowala i zabila swojego partnera. I mam takie mysli ze mnie to spotka i komus zrobie krzywde boje sie dotknac swojej dziewczyny i kota z obawy ze cos im zrobie. Kiedy jestem w pracy mam lekkie ataki ale jak wroce do domu one sie nasilaja. Dwa dni temu uznalem ze za daleko to sie juz potoczylo (szczegolnie ze zaczynalem sie czuc jakbym wchodzil do innego swiata i nie byl soba) wiec pojechalem do szpitala w szpitalu zrobili mi badania i stwierdzili ze hm…. Wszystko jest w porzadku a ja mam problem z sercem a oni nic nie moga poradzic bo maja tylko antybiotyki i dawki jednorazowe (nie zartuje sobie to byl szpital ) wiec musze isc do lekarza rodzinnego. Wiec dzisiaj bylem u lekarza z nadzieja ze mi przepisze skierowanie do psychiatry albo jakies leki na serce.I tu mialem kolejny szok bo lekarka zobaczyla plamke na moim ciele (ktora mam juz od dziesieciu lat) i wyslala mnie na badania krwi a moge je zrobic dopiero za tydzien. Nie wiem jak ja przetrzymam dzisiejszy dzien, nie wiem juz co zrobic i jak to leczyc najgorsze jest to ze boje sie o bliskich (mieszkam z dziewczyna).Wizyta prywatna to tez jest problem gdyz przebywam w Wielkiej Brytanii i nigdzie nie moge znalezc adresu z prywatnym psychiatra, do polski tez nie moge wrocic bo musialbym zostawic to wszystko co juz osiagnalem no i boje sie podrozowac. Jesli chodzi o reszte to jest ok w pracy czeka mnie awans robota nie jest stresujaca spelnilem swoje marzenia. Brakuje mi tylko przyjaciol naszych rozmow i wypadow na piwo ogolnie jestem towarzyska osoba a tu nie mam nawet sie komu wyzylaic i pogadac. Nie wiem co juz ze soba poczac nie wiem nawet co to jest i skad sie bierze. Przepraszam za bledy i brak polskiej czcionki. Dajcie jakies rady prosze.

:cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Niestety dopadła cię nerwica lękowa i jak sądzę nerwica natręctw, ludzie wychodzą z tego, głowa do góry. Najważniejsze - to są tylko twoje emocje, ty tak w rzeczywistości nie myślisz i nigdy nie zrobiłbyś nikomu krzywdy. Wielu z nas walczy z podobnymi myślami, może trochę cię to pocieszy, że nie jesteś sam. Staraj się czymś zająć głowę, czytaj, wychodź z domu do ludzi. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki serdeczne a czy wy też macie lęki przed tym że komuś zrobicie krzywde? Bo własnie to teraz u mnie stanowi najwiekszy problem i czasami się zastanawiam czy to są tylko myśli czy naprawde chce to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak, są i trzeba się nimi nie przejmować, powtarzać ze to tylko nerwica. W nn takie myśli są najgorsze, bo okropnie dołują, ale jesteś silny facet i nie dasz się jakiejś nerwicy, pamiętaj! Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałam te same objawy rok temu jestem w trakcie leczenia ale jest juz o wiele lepiej lekarze nazwali to objawy depresyjno lekowe do psychiatry nie potrzebujesz skierowania idz jak najszybciej bo leki ci pomogą może nie od razu bo np seroksat działa dopiero w pełni po ok.2 m-c ale bardzo skutecznie zmieni twoje życie GŁOWA DO GÓRY BĘDZIE DOBRZE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj czarny kocie :P

U Ciebie samolot ,u mnie winda.....poczatek...ech..

Nerwiczka.....

Silny jestes ,,,mimo lęku podrózujesz ,niepozwól aby to sie zmienilo na gorsze...

to że zrobisz cos komus ...hmm,ja myslę że to mysli i nakręcanie samego siebie....dlatego radzilabym wizyte u specjalisty ,,,,naprawde.poniewaz tymi myslami sie tylko dolujesz,one siedza w Twojej glowie.

Pozdrawiam .

Bedzie dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×