Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Adgam

Witam jestem tu nowa i mam problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jestem na tym forum pierwszy raz i od razu chciałam prosić o radę bo nie wiem gdzie mam się z tym zwrócić. Otórz mam problem z drżącymi rękoma i całym ciałem. Wcześniej wydawało mi się że ręce mi drżą jak jestem zdenerwowana ale teraz każdy zwraca mi uwagę że jest to u mnie normalne tzn że zawsze mi drżą. Dodatkowo mam problemy z pamięcią, nie wiem co się ze mną dzieje potrafie czytać coś a za chwile nie wiedzieć co czytam. Na studiach stres mnie dopada do tego stopnia że nie moge sklecić ani zdania. Jakby było mało mój chłopak zaobserwował u mnie tiki nerwowe podczas snu, tzn mimowolne drgnięcia poszczególnych partii ciała. Co ja mam z tym zrobić bo już sama nie wiem. Byłam u lekarza, zrobiłam badania ale jest wszystko ok. Biore magnez i nie wiem co moge zrobić z tym jeszcze ...Prosze o jakieś wskazówki jeśli ktoś miał podobne problemy gdzie z tym iść jakie leki itd...Dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum ;)

 

Pozwoliłam sobie przekleić Twój temat do tego subforum.

 

Odnośnie Twoich pytań.. - wszystkie te tematy były wielokrotnie omawiane na forum. Najlepiej skorzystaj z naszej wyszukiwarki i ewentualnie dopisz swoje spostrzeżenia i pytania do juz istniejących wątków.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adgam trudno powiedziec, ale przy niedoborach magnezu dobrze jest wykonac dokladniejsze badania czy jest on odpowiednio wchlaniany. Bo czasem mozna sie szprycowac preparatami magnezowymi, a efekt bedzie zaden.

No i chyba potrzeba ci cos wiecej, jesli czujesz ze sytuacje stresogenne kompletnie cie paralizuja. (np przyklad wizyte u psychologa)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłam u psychologa, ale nie pomogło ... Jedyne co mipowiedział to to że powinnam znaleźć sobie odpowiedniego partnera który by mi pomógł się uspokoić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no...powiedział co wiedział...takich psychologów to na tym forum znajdziesz kilkuset,bez biegania po gabinetach.. witaj Adgam :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to niie magnez kolezanko . Ja bylem na badaniach moj magnez jest calkowicie w porzadku. A mam takie same objawy jak Ty + jeszcze wiele innych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nerwica lekowo-napadowa , Na poczatku bylem u psychologa zapisal mi silne psychtropy Afobam + Avramil . Wczesniej mialem badania kardiologiczne i neuroligczne wszystko wychodzilo ok a ja sie dalej czulem zle. Sytuacja nasilila sie jak lezalem w szpitalu kardiologicznym i w nocy co chwile ktos umieral myslalem ze nie wytrzymam tak mi serce walilo no i po nie przespanej nocy prawie zrobilo mi sie goraco i prawie przewrocilem sie na korytarzu wtedy dostalem od lekrza lexotan za kilka sekund wszystko mi przeszlo ale to nie trwalo dlugo.. Potam jak zaczolem brac te leki to mialem halucynacje nie wiedzialem zabardzo co sie ze mna dzieje. Poszedlem do nastepnego psychloga i on zapisal mi seroxat + lexotan w razie atakow. Bralem to przez klilka miesiecy pomagalo potem nie czulem lekow ale to wszystko niestety chemia i po paru miesiach spokoju znow wrocil moj problem. Mysle , ze w sytuacjach skrainych gdy juz nie mozna wytrzymac trzeba wziasc troche tych swinstw ale najlepiej znalesc inna droge poradzenia sobie z ta przypadloscia. Ja caly czas takiej szukam.. Trzymaj sie cieplo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Pawle za dobre wskazówki. Teraz kiedy wiem co to może być moge podjąc konkretne kroki ku temu by to zwalczyć.Dziękuje, pozdrawiam i Tobie również życze powodzenia

 

 

P.S. Ja również witam wszystkich ciepło. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×